Gaat supergoed! Lastige kleur lijkt me dat, met die vos.
Staart van de bruine vind ik iets te zwart, maar misschien ben je daar ook nog niet mee klaar en/of vertekent het op mijn beeldscherm. Je zou er wat blauw-/groen-/paarstinten in kunnen verwerken en misschien wat 'lucht', dat het niet één vlak is. Maar je gaat super en de glans zit er ook erg mooi op!
Culaccino Ja de kleur heeft al zo vele verschillende kleuren er in oranje blauw bruin rood paars roze geel wit De staart is nog een basis laag die heeft al wel wat highlights die je op de foto moeilijk ziet maar krijgt nog meer blauw en bruin. Bedankt voor je feedback
Anoniem
Geplaatst: 04-04-20 15:59
Oh, helemaal goed! Puur zwart kan soms zo 'dood' lijken, maar dat is het dus niet. Foto's maken van je werk is niet te doen inderdaad, haha. Good busy!
Ja heel lastig alles word donkerder wat zwart lijkt Er zit wel veel zwart in de staart of beter gezegd blauw en bruin maar moet zeker meer licht en diepte in
Dank je wel may far Ik zit zelf ook nog in dubio wat m'n volgende stappen worden. De paarden krijgen nog wat extra kleur en glans wat haar details maar wil met de achtergrond ook nog wat doen ben nog niet tevreden
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-20 12:31
Volgens mij ben ik aardig klaar
Mn verf moest nu toch echt weg die droogde ook in de koelkast op en er was eigenlijk geen meng plek meer over
Mooi geworden! Al zou ik ondanks dat het misschien op de foto niet zo is de staarten iets meer beweging geven, bij het donkere paard zie je nu niet echt onderscheid tussen been en staart
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-20 13:07
Je ziet bij haar haar buitenste been de andere staat precies achter de vos ik heb nog gedacht om daar voor een andere foto te nemen die kwa houding gelijk is maar waar dat been naar voren staat zodat je die ziet. Dat is nog een flink twijfelpunt voor me maar nu iemand anders dat ook opvalt moet ik dat wellicht toch doen
Edit heb nog eens goed gekeken want had eerst een gespiegelde foto gebruikt en zie nu dat ik inderdaad de achterbenen heb verwisseld Nu dus toch nog wat werk eraan bedankt Selina zonder jou had ik het wellicht niet eens meer gezien
Heb besloten nog een keer zo'n schilderij te maken maar dan met alle die onze dames Ben nu aan het bedenken wat voor actergrond ik precies wil wat behoorlijk lastig is Heb al een schets gemaakt van m'n dames