Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crazycactus schreef:Ik ga ieder jaar naar Middeleeuws Winschoten, daar waren afgelopen jaar meer vikingen dan ooit. En naar o.a. Bad Bentheim daar zijn ook vikinggroepen en Middeleeuws Ter Apel, maar dat is een ander tijdperk.

Vorig weekend nog op schothorst, verder ieder geval Bad Bentheim, middeleeuws Winschoten, Ribe Fightweek, de schothorst ambachtenmarkt en nog wat schothorst weekenden op de planning hopelijk en verder weet ik het nog niet zo goed, er is zo veel leuks
Nergens als bezoeker eigenlijk, alleen misschien Eindhoven omdat ik daar het weekend niet kan. Minimus schreef:Wat een mooie set kleding Mariett, daar mag je met recht trots op zijn! Ooit heb ik ook zoveel kralenDat komt wel met de jaren haha!
Ja die kralen was een gelukje, ik vond een barnsteen ketting bij de kringloop
Dus die heb ik omgevormd naar een deel van mijn outfit. Mijn oma was altijd gek op barnsteen, dus het is nog wel extra leuk dat hij er is.
Gelukkig is een tuniek niet al te moeilijk, kijken wanneer ik het aandurf.
En je brengt me wel op ideëen met je kringloopvonst!

Nee, ik heb hier een voorbeeld voor gebruikt (jellinge stijl) en iets of wat aangepast zodat het een beetje de halslijn volgt. Verder wil ik misschien om de mouwen een stukje Oseberg kaartgewoven band naaien (of borduren als het kaartweven niet lukt...) en de jurkzoom onderaan wil ik ook wat mee doen. Maar dat komt allemaal nog wel, moet ook nog een mannenshirt in elkaar zetten. Dat wil ik met linnen draad ook doen.