En echt niks anders dan wow
Ik heb zelf ook fabercastell staan, maar ik kan er niet echt mee overweg :’)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aleeneh schreef:Echt onvoorstelbaar prachtig, ik vind hem ontzettend mooi.
Ik kijk alleen een beetje gek aan tegen het lichte deel van de kaak, net onder het jukbeen. Op de voorbeeldfoto is dat iets geliger, net zoals net achter de kin, en dan klopt het voor mijn gevoel beter, nu springt het er een beetje typisch uit. Ben je daar nog mee bezig?
Yavanna schreef:Doe je dat met potlood? Het is net of je iedere keer een stukje foto vrijgeeft. Erg mooi.
Maflinger_S schreef:Wordt erg mooi! Wat ik jammer vind is dat er niet wat meer ruimte is vóór de neus, in de kijkrichting. (Of is de tekening wel groter maar staat dat stuk niet op de foto? Dat kan natuurlijk ook.)
Jorex schreef:Wanneer je de tekening fotorealistischer vind dan de foto![]()
![]()
Echt knap, ik doe het je niet na! Ik heb dat geduld niet om haartje voor haartje te tekenen.
Myrsky schreef:Prachtig
Ik vind het ook leuk om juist die tussenstap van de onderlaag te zien (en heel leerzaam om te zien hoe anderen dat doen). Dus als je nog meer tussenstappen erbij wil zetten, hoor je mij niet klagen
Selina schreef:Myrsky schreef:Prachtig
Ik vind het ook leuk om juist die tussenstap van de onderlaag te zien (en heel leerzaam om te zien hoe anderen dat doen). Dus als je nog meer tussenstappen erbij wil zetten, hoor je mij niet klagen
Ergens vind ik het ook altijd wel spannend om te laten zien want de eerste fase ziet er natuurlijk nog niet uit. Ik vond deze nog:
[ [url=m/Rw3ANw.jpg]Afbeelding[/url] ]