Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jis_ schreef:Dat vind ik jammer Fnanne. Maar leuk dat je wel gaat volgen.
Leuk zoveel mensen die teken kriebels krijgen en misschien ook mee gaan doen.![]()
Raam met huisvlieg op een regenachtige dag.Let me in your cosy house. Huiselijk en insect.
Aquarel
[ [url=m/DtzHi9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:Jis_ schreef:Dat vind ik jammer Fnanne. Maar leuk dat je wel gaat volgen.
Leuk zoveel mensen die teken kriebels krijgen en misschien ook mee gaan doen.![]()
Raam met huisvlieg op een regenachtige dag.Let me in your cosy house. Huiselijk en insect.
Aquarel
[ [url=m/DtzHi9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Há,leuk!
Je gaat echt proberen om steeds twee prompts in 1 te plakken hè?
Leuk, ik verheug me nu al op je creaties!
Ook voor mij een héle leuke combi om te doen maar die gaat langer duren en zal pas aan het eind van de maand af zijn. Hopelijk.

Femke_Tweety schreef:Solleke_Noah schreef:Ik volg weer mee
Ha leuk!
In oktober en januari ook toch?
In januari twijfelde je zelfs of je mee zou doen?
Mocht je zin hebben in een paar prompts, niemand houdt je tegen...![]()
kwam elke dag trouw naar jullie tekeningen kijken. Vind het altijd tof om te zien hoe iedereen een eigen invulling geeft aan een thema. Helaas heb ik nog veel werk in opdracht liggen dat ik eerst allemaal zou moeten afmaken.. Ik volg alleszins
en wie weet doe 'k er wel enkele mee
Femke_Tweety schreef:In het thema insect vind ik het wel leuk om deze 2 toch even te laten zien.
Ik had ze toevallig al af, voor het prompt insect genoemd werd in het vorige topic... Ik moest ook even grijnzen toen ik die ineens in de lijst zag.
Ze passen net even te mooi om ze niet te laten zien![]()
En ik denk dat er in dezelfde stijl nog wel meer gaan komen.
Formeel niet allemaal insecten.
Wél allemaal inheems in Nederlandse sloten.
[ [url=m/mg3X28.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FR8Ns5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zó, en nú aan de slag met nieuwe!
heb je toevallig ook een biologie-achtergrond? Er ontbreek nog een Triops vind ik

Heel tof ook die waterdruppels, komt helemaal los van het papier. 

Elanor schreef:Oooh Ibbel, ik kan ‘m zo meezingen. Heel tof gewerkt met dat zwarte papier, echt goed gecombineerd met highlights en de schaduwen zelf laten werken zeg
dus ik had er al heel lang beeld bij