En nog wat aanpassingen gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia98 schreef:Heel mooi! Zou natuurlijk heel leuk zijn om deze tekening aan Emmelie Scholtens te geven denk ik? Of misschien is dat een idee![]()
ijslandfan schreef:Wow, ik vind dat zo knap als je zo realistisch kunt tekenen.
Prachtig! Nu al
Jis_ schreef:Heerlijk dat contrast!
Ayasha schreef:Hóe dan?! Vind het prachtig gedaan! Al jouw werk eigenlijk.
Mag ik nu misschien een domme vraag stellen, maar hoe krijg je die "dekking"?
Dat lukt mij op één of andere manier nooit met kleurpotloden zonder dat het die lelijke glans krijgt.
Boras schreef:Weet je wat jou lukt? Je objecten zijn heel realistisch, maar stralen daarnaast ook leven en kwetsbaarheid uit als je kijkt naar hun ogen. Dat maakt jouw werk voor mij zo prachtig mooi.
Ayasha schreef:Ik gebruik cretacolor. Ze liggen inmiddels al een flinke tijd ongebruikt omdat ik dus niet tot die mooie intense kleuren kwam. Maar misschien moet ik het toch nog maar eens proberen.Met aquarel lukt het me nl. wel.
Ik zou hem ook herkend hebben als het niet in de titel stond. Als hij af is zou ik 'm denk ik ook wel naar Emmelie sturen...
Boras schreef:Weet je wat jou lukt? Je objecten zijn heel realistisch, maar stralen daarnaast ook leven en kwetsbaarheid uit als je kijkt naar hun ogen. Dat maakt jouw werk voor mij zo prachtig mooi.
Ayasha schreef:Boras schreef:Weet je wat jou lukt? Je objecten zijn heel realistisch, maar stralen daarnaast ook leven en kwetsbaarheid uit als je kijkt naar hun ogen. Dat maakt jouw werk voor mij zo prachtig mooi.Ze zijn realistisch, maar echt hyperrealisme verliest vaak de emotie die kunst zo mooi maakt... Het is één van de redenen waarom ik hyperrealisme knap vind maar niet bewonder...
San haar tekeningen behouden altijd die emotie.En dat maakt het gewoon heel erg speciaal.
henny_w schreef:TS ik heb 's even gezocht op die gelpennen want dat is echt nieuw voor me in combinatie met kleurpotlodenNu zijn er best veel merken witte gelpennen te koop. Aangezien jij er ervaring mee hebt is mijn vraag; heb jij voorkeur voor een bepaald merk?