Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Ik had hem eerlijk gezegd nog niet voorbij zien komen ,ik vind dit erg mooi en leuk.Ik snap trouwens niet dat je geen prof bent,je werk is heel goed.Vind je paard trouwens iets minder sprekend in tegels als je tekkel.
Pandameisje schreef:wat gaaf
Seven schreef:Deze vind ik de mooiste tot nu toe, prachtig subtiel en toch duidelijk de tegels
Mkango schreef:Ik blijf terugkomen naar dit topic om je mooie werk te bewonderen.Wat een ontzettend gaaf schilderij! Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat zijn.
djinnie schreef:Jemig, wat ontzettend mooi.
Ik ben er gewoon sprakeloos van. Die details ook, van die tegeltjes. Wauw.
Art_Ificious schreef:Dit is gaaf!!!
Ik hou wel van nieuwe stijlenen dat je de tegels zelf schildert inclusief de voegen en details erin. Chapeau je hebt mijn respect!!
Seven schreef:Dat zie inderdaad terug in het werk
Mooi vind ik dat altijd dat je ergens de twijfel en zoekende toets terug ziet
x_Jeanine_x schreef:Wauw deze is gaaf
njiloj schreef:Sall schreef:Hierbij ook nog een filmpje, ik maak er gewoon zelf een feestje van
Ik moest lachen om je bericht![]()
Maar waanzinnig werk. Heel tof om met een tegelmotief te gaan werken. Leuk! En inspirerend ()
Krijg gelijk weer duizenden ideeen, haha!
Ik ga zo je website maar eens bekijken
Maflinger_S schreef:Wat een goed idee en wat gaaf uitgewerkt! Wat ik vooral zo gedurfd vind, is dat je ook gerust een paar tegels uit de verkeerde doos hebt toegevoegd in plaats van alle tegels in dezelfde tint te houden.
foxy80 schreef:Heel erg mooi en gelaagd! Ik zou dit zo in huis hangen en ik ben juist een kattenmens
Sokje_6 schreef:Die details ook in die ‘tegelranden’. Geweldig.
Seven schreef:Ik ben echt reuze benieuwd, ik zou zo iets zo op hangen. Prachtig, maak je een nieuw topic als je met de nieuwe bent begonnen?
Lipstick schreef:Wauw, heel mooi! Ik vind het paard ook erg mooi gedaan.
Echt heel gaaf, daar moet wel animo voor zijn!
Anne_GTI schreef:Wauw!
Fenn schreef:Wat mooi! En dat effect met de tegeltjes is ontzettend tof, heel vet hoe subtiel het versleten randje is.
En ik houd niet eens van teckels
njiloj schreef:Heb op je website gekeken hoor! En mijn God, wat heb jij een mooie stijl! Love it!! Ga zo door!
daantjuhhh schreef:Wauw. Prachtig zeg.![]()
Ik heb zoiets nog nooit gezien zeg.
Je kunt wel zien dat je talent hebt.