Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(voel je vrij om de mijne te misbruiken, al heb ik niet echt supermooie foto's op mijn insta van hem

Shanna schreef:je tekent als in de penny..!!!
Ik heb die echt al jaren niet meer vastgehad, ik las ook wel altijd de rakkertjes
Ik had van iemand gehoord dat het in uitgelicht stond en ik flipte

Met dat hele rare copyright-schandaal dat er toen geweest is. Dankjewel! 
Verhalen heb ik nog niet echt gedaan, aangezien ik echt rotslecht ben in een plot verzinnen
Dankjewel!

Kirania schreef:Janine, zo'n uurtje denk ik? Het hangt van de vacht af, bont en appaloosa kosten bv. meer tijd, maar tegelijkertijd ben ik superlang bezig met mijn paarden enorm glanzend te maken als ze een effen kleur zijn, dus het is een soort van, you win some,you lose someVerhalen heb ik nog niet echt gedaan, aangezien ik echt rotslecht ben in een plot verzinnen
Dankjewel!
Esaqar, oooh, nu ben ik wel erg benieuwd naar je tinker, ik ben helemaal verliefd op maanogen

Met mijn ADHD gedrag is dat soms wat moeilijk
Femke_Tweety schreef:Jaaaaaa gaaaaaaf!!!!
Ik herken er gewoon een relvas in!
Nice!!
Manon_Harry schreef:Aaah super mooie WIP weer !
Jaa ik heb het gelezen wat een gedoe joh! Ben je er al achter wat het nu uiteindelijk was ? Als je ooit een keer verdwaald bent en daardoor in de buurt bent moet je maar x langskomen kunnen we een buitenrit maken
Nog even op punt stellen met een probioticasupplement en dat is allemaal in orde. Dit najaar ga ik op trailerjacht trouwens (trekwagens al aanwezig), dus eigenlijk is dat zo'n slecht idee niet
Evelien_vp schreef:Ah ik ken je nog van Deviantart vroeger! Prachtig werk zoals altijd!!!
Eens in de zone, nooit meer uit de zone.