mooi zeg! Zeker ook heel speciaal zo met die informatie over het paard er subtiel achter. Niet storen maar wel aanwezig. mooi!
Wauw! Enorm gave schilderijen! Graag zou ik ook willen weten hoeveel je hiervoor rekent (mag ook via pb)
Heel gaaf gedaan!! Herkende de paarden ook meteen, maar dat komt vooral door de eerste Geloof graag dat ze er heel blij mee is!
Hele mooie keuze ook om de amazone in dezelfde kleur te houden op alle 3, ipv wat er op de originele fotos stond. Dat maakt het ook echt een serie. Vind het helemaal geweldig. Echt knap en professioneel.
Wauw, die zijn mooi, en wat voor muur moet je wel niet hebben, wil je die 3 mooi bij elkaar ophangen!!
Mooi! Vooral de eerste. Die loopt echt van scherp naar wazig, dat missen de andere iets meer vind ik.
Wauw wauw wauw! Wat onwijs gaaf!Prachtige stijl en zo mooi verwerkt in alle schilderij. Wat moet dat een genot zijn om in je huis op te hangen
Ontzettend mooi. Ook ik zou graag willen weten in welke prijsklasse ik moet denken voor zo'n schilderij...