Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maylotje schreef:Ik volg je ook weer! Wie weet kan je ooit eens een halster voor me maken als het klikt met mn toekomstige verzorgpony.![]()
![]()
Al was het voor Glowy nog toffer geweest als echt westernpaardje
BloemBloem schreef:Prachtig, ook ik volg weer
_Hedi schreef:Koper: bedankt! Denk dat ik het ga bestellen. Zag dat fiebings hem ook heeft. Welke vinden jullie fijn?
Dieuwke: wat leuk!! Bedankt
Ik ben er inmiddels uit dat ik echt wat fatsoenlijk spul nodig heb. Mijn laatste ali express en action gereedschappen moeten echt de deur uit![]()
Dus... maar weer even een mooi winkelmandje samenstellen bij ledermacher morgen
eilleen333 schreef:_Hedi schreef:Koper: bedankt! Denk dat ik het ga bestellen. Zag dat fiebings hem ook heeft. Welke vinden jullie fijn?
Dieuwke: wat leuk!! Bedankt
Ik ben er inmiddels uit dat ik echt wat fatsoenlijk spul nodig heb. Mijn laatste ali express en action gereedschappen moeten echt de deur uit![]()
Dus... maar weer even een mooi winkelmandje samenstellen bij ledermacher morgen
Oh, het heeft dus geen zin om dat aan te schaffen om te kijken of ik er handigheid mee kan krijgen? Zat daaraan te denken, want ik heb weinig trek om heel veel geld uit de geven. Ik rommel af en toe ook wat, maar ik heb helemaal geen gereedschap. Ook geen talent trouwens....
Ik print een afbeelding met de printer, dan trek ik dat over op bakpapier. Met een priem transporteer ik die afbeelding naar het leer door het op het bakpapier over te trekken. Dan snij ik het in met een stanleymes. “Schaduw” ben ik niet goed in, maar de lijnen maak ik wat dikker met de priem, een omgebouwde saté-prikker en een steeksleutel die ik als stempel gebruik.
Arme student had wel wat resten leer maar geen geld voor spulletjes, haha.
Maar zo nu en dan vind ik het wel leuk om te prutsen en het lijkt me wel leuk om schaduwen te gaan oefenen. Maar die goedkope spullen halen heeft dus geen zin?
eilleen333 schreef:Ik heb zowat alles nodig, haha! Ik heb echt 0,0 qua gereedschap
murphypower schreef:Wil je dit soort hoofdstellen ook gaan verkopen TS?
_Hedi schreef:murphypower schreef:Wil je dit soort hoofdstellen ook gaan verkopen TS?
Jazeker! Deze is straks ook te koopik ben nu eerst bezig mijn portfolio uit te breiden dus de eerste zoveel producten mogen weg voor een kleinere prijs ^^
Ik ga ook nog tassen, sporenbandjes etc maken.