Ja, dat denk ik ook. Ik wil nog steeds proberen een hoofdstel uit leer te vlechten, maar durf he niet zo goed aan maar als ik dan zie wat jij doet is het vlechten a oiece of cake
Wauw, prachtig ambachtelijk handwerk. Respect! Ik heb 1x wat geprobeerd te maken met paardenhaar, maar ik werd er kriegel van. Haar heeft zo zijn eigen idee over hoe het wil liggen. Geef mij maar gewoon touw Teken je het patroon op de pc uit?
Mabotje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-18 12:28
Soms op de pc en soms met kleurpotloden. Nieuw project:
Wauw, je bent er wel veel mee bezig, of lijkt dat maar zo? Heb je een voorraadje strengen liggen? Of maak je die ook van het paard waarvan je de staart hebt gekregen?
Nee ik gebruik die niet van de staart, je hebt veel te veel haar nodig voor de strengen. Vaak heb ik witte strengen klaar liggen dus dan is het een kwestie van verven als ik het patroon klaar heb.
Technisch gezien zou het dan ook met strengen draad kunnen ? Heel gaaf ! Ik neem aan dat je ze in opdracht maakt ? Aan wat voor bedrag zou ik moeten denken ?
@se7entje: technisch gezien kan dat met draad waar geen tot weinig rek in zit. Ik maak het idd in opdracht. Zal je PB sturen. Volgens mij is het niet toegestaan bedragen te noemen?
Ik had het met paardenhaar inderdaad geprobeerd, maar kreeg een zere zijkant van mijn wijsvinger. Haar was ook wat duur om me te 'oefenen' dus ik heb het toen opzij gelegd. Maar toen ik dit topic voorbij zag komen heb ik vorige week 1mm dik nylon draad besteld - stukje tape om mijn wijsvinger en dan eens kijken of het daar makkelijker mee wil.