Ik heb Octavia opgegraven uit de bodem van de "project-bak" en ik weet alweer waarom ik destijds even overgeschakeld ben naar een ander project (en het daarna nooit weer opgepakt heb). Het donkergroen dat ik voor haar buik en de onderkant van de tentakels wilde gebruiken is te dik, twee draden samen werd een mega dikke stugge frisbee. Daar moet ik dus even een andere oplossing voor bedenken...
Nu ben in de voorraad ingedoken, en het enigste dat ik heb dat geschikt zou zijn, zijn twee kleuren grijs, een lichtere en een iets donkere. Ik ben nog niet meeeeeega-fan van die kleurencombo... Misschien toch click & collect maar eens gaan proberen dus.
Ik heb terra-bruin besteld voor Octavia's buik. Dat zit ook in de gemeleerde kleuren van haar lijf, dus ik denk dat dat wel mooi gaat staan Nu even wachten tot het binnen is! Ondertussen kan ik wel mooi haar oogleden maken en erop zetten.
Haha, Apollo zorgt voor inspiratie Ik vind Pierce en Octavia ook zo vet, misschien dat ik toch maar doorzet met leren breien want dat wil ik ook kunnen