Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dat realistische vind ik zo knap, maar zoals dat van Hiraeth bijvoorbeeld, die kop met de tekst er achter, dat lossere werk, och, daar mag ik toch ook wel erg graag naar kijken.
Ik meld me ook, ik teken digitaal sinds 2009. Voornamelijk paarden portretten en wat vrije tijd tekeningen. Ook heb ik al eens een kinderboek geïllustreerd. 

voor die tijd altijd alleen maar traditioneel getekend

. Wat een verschil dan inderdaad. In Utrecht merkte ik weer dat ze veel meer gericht zijn op traditioneel. Ik zie echt hele duidelijke verschillen tussen wat WDKA wil en wat HKU wil.

Maar zo lief vind ik dit juist!
Ik heb altijd respect voor mensen die juist niet realistisch kunnen werken, juist omdat daar dus echt mijn grootste zwakte ligt! Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik kan bijvoorbeeld zelfs met een stabiliseer gewoon geen rechte lijnen vloeiende lijnen trekken met een tablet.
Alleen het probleem is dus... De afgelopen week zit ik echt in een tekendip en nu ben ik heel gespannen want ik wil gewoon het beste uit mezelf halen omdat dit een eenmalige actie is, en nu heb ik dus het gevoel dat ik dat niet bereikt heb.
Aan de ene kant denk ik, "het is best gaaf als iemand zoveel tijd heeft besteed in kunst dat te maken heeft met jou", maar aan de andere kant wil ik wel serieus overkomen en niet als een groupie. Nu kent hij me intussen wel en zowel zijn vrouw als hij zelf mogen me wel, maar ik wil dat dus niet verpesten.
Haha, eerst maar even die reis dan ja, als je zoiets van plan bent moet je er wel optimaal van kunnen genieten natuurlijk en niet al teveel op de centjes hoeven letten
klik hier voor de leukste disney hond. De man leek het erg leuk te vinden om deze te ontvangen. Heb nog even met hem gebabbeld en hij heeft nog wat stitch quotes gemaakt in de stitch stem. Erg leuke ervaring.