En Selina ik vergat je gewoon te feliciteren, wat leuk 500 volgers!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De twee van vandaag zijn een paar Bono's. 
En de warm grey in dit geval om het net wat te breken, omdat die van vandaag wat simpeler zijn. Geeft het net wat extra.
Het formaat van dit boekje is trouwens A6, het witte boek is A5. Ik teken best klein dus... Iets met 'waarom makkelijk doen...' 
ik gebruik gewoon a4 papier maar ik teken van tevoren kaders, zodat ik 2 of 3 tekeningen kwijt kan. Ik teken ook klein, eigenlijk omdat ik dat standaard al doe, maar zeker nu ik achter loop is het ook sneller om het klein te houden
Ik ben altijd bang dat ik het overzicht kwijtraak oid, en ik heb ook geen geduld voor grote projecten.
Zelfs digitaal zijn mijn canvassen altijd best klein, tenzij ik echt weet dat iets op een bepaald formaat moet worden afgedrukt.

Vind je shy echt grappig
En ik zag er een konijn in

En ach, anders kunnen we samen gaan balen.
De witte highlights in zijn haar snap ik niet helemaal maar op de andere plekken vind ik ze gewoon weer goed, zijn gezicht vind ik ook heel mooi gelukt
En wat zit er onder je haha nope
want daar moest ik om lachen! was het zo erg dat je het wou afplakken?
En onder haha nope staat een hand, maar daar had ik echt de energie niet meer voor haha.
ik vind dat echt een leuke stijl, vind je het storend als ik zoiets ook een keertje probeer?
Ben benieuwd wat jij zou doen met zo iets.
Ik vind het zelf echt super leuk, helemaal als het lukt (
).
" naar "Ach, nee.
" Mooi dat verschil tussen de warme grijstinten en de koude grijstinten! Vooral een goede keuze om de koude tinten in de hangers te doen, zo lijken ze haast wel van een soort metaal. Misschien dat ik dat idee weer van jou overneem een keertje, haha. Heb alleen volgens mij maar één warmgrijze marker.
Dat onder z'n ogen is een tint lichter grijs in het echt, maar de rest van de tekening komt qua structuur beter uit met iets meer contrast. Mijn scanner heeft nogal wat kuren soms dus ik doe m'n best om het zo goed mogelijk op het origineel te laten lijken.