Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jindai schreef:Ik ben benieuwd hoe groot het schilderij is en hoe lang je er ongeveer mee bezig bent om het af te krijgen?
8nnemiek schreef:Wat gaaf zeg! Dat gezicht is echt prachtig!
Wat een geduld moet je daar voor hebben.
Ik zit een beetje naar de hand te kijken, op de een of andere manier lijkt de houding of verhouding niet helemaal natuurlijk, maar ik zie niet waar precies.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
xyzutu2 schreef:Volgens mij klopt de houding ook goed, alleen is in mijn ogen de pols te dun; je zit met een perspectivische vertekening waardoor dat wat dichter bij de camera/kijker is ook groter en breder wordt. Bij haar versmalt de arm juist heel erg bij de pols terwijl ze wel een flinke onderarmspier heeft. Het zou logischer zijn als haar pols dan ook breder is.
Ik weet trouwens niet of je het nog wilt/kunt toevoegen, maar ik heb het idee dat de vingers iets ronder en kloppender zouden zijn als je het topje van de pink nog boven de vingers uit zou zien. Die zie je namelijk altijd wel en dan lijken de onzichtbare vingers minder kwijt.
Ik ben trouwens ontzettend benieuwd naar het eindresultaat! Ik moest ook echt even wennen aan deze versie, want ik vond juist het contrast tussen het hyperglad geschilderde gezicht en die wit gevlekte rozen op de hoed en witte vlekken op de onderrok erg mooi, dat af versus niet-af. Maar dit wordt toch ook wel heel erg mooi zo.
__Sannne schreef:Wat ontzettend mooi zeg!