Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CoonArt schreef:Jolien87 schreef:Omdat je vreselijk kinderachtig reageert, heel onsportief op goedbedoelde adviezen.
Last van vervroegde herfstmoeheid of zo? Jezemina zeg hee... Sjaggotypes...
CoonArt schreef:lieveli schreef:Niet iedere foto zal men altijd even goed vinden, maar daar kun je toch wel volwassen mee omgaan? Volgende keer beter, zonder dat je zo negatief doet.
Waar doe ik dan negatief? (in jullie optiek dan...)
Jolien87 schreef:Tot nu toe heb ik altijd heel begripvol op jou en je topics gereageerd. Jammer dat je dit dan niet van mij wilt aannemen en in plaats daarvan gaat schelden. Beperking of niet, dat geeft je geen vrijbrief om zo te reageren. Ook voor jou zijn er grenzen.
Jolien87 schreef:Heeft Ome Joop je nooit het verschil uitgelegd tussen schelden en vloeken?
Ik heb het over schelden, of wilde je soms zeggen dat 'sjaggotypes' een compliment was?
Kiekeboefje schreef:En dan de foto's die al aangepast zijn als voorbeeld nemen. Goed idee! Daar kan ik wel wat mee...Ik zou een sfeer serie maken, daar past deze foto erg goed inwel met een mooie nabewerking zoals een bokker heeft gedaan in dit topic, met mooie zachte kleuren. Foto vind ik persoonlijk niet verkeerd.
Jammer dat je opbouwend kritiek in een daarvoor bedoeld topic niet snapt.
Kiekeboefje schreef:Juist foto's die niet perfect zijn kunnen erg mooi zijn. En dat vind ik (met de nabewerking) wel een sterke kant van deze foto. Zo kun je een doel duidelijk maken.