Dank voor alle leuke reacties @HD: de schets werk ik nog verder uit. De rest is inmiddels allemaal de deur uit dus ze blijven zo, en dat was sowieso de bedoeling ik wil ze niet helemaal dichtsmeren.
Mooie foto's zijn altijd welkom (mag via pb) want ik wil sowieso wat meer schetsen
Heel leuke schetsen Fnanne! Ik zag ze ook al op je fb pagina ik zou als ik jou was nog iets meer kleurvariatie durven gebruiken in de paarden zelf. Je gebruikt vaak maar 1 kleur en met meerdere kleuren gaat het paard meer tot leven komen denk ik omdat het dan meer diepte krijgt. Is maar een tip. Als dit je bewuste keuze was, moet je vooral niet luisteren
Dank jullie wel mooi om te lezen dat ze in de smaak vallen Marjoke: dank voor je commentaar ga ik eens proberen Ben onder de indruk van jouw aquarelwerken, en leer graag, dus alle tips zijn welkom
Het eerste paard vindt ik prachtig. Ik zoek trouwens zoiets om als schilderij/canvas in het groot (1,50 op 1,00M) doe je zoiets ook in opdracht? En hoeveel zou je voor zoiets vragen ??