Beiden zouden een totaal verschillend beeld geven!
De oogslag van het paard en de lichtval doen me aan Rembrandt denken; ik ben daarom ook wel benieuwd wat een goudbruin of warm mosgroen als achtergrond zou doen
Leuk, zo naast elkaar! Heb met de laatste het idee dat de oortjes niet helemaal op dezelfde hoogte zitten en ik twijfel of de (onder)hals niet iets te dik is. Verder weer een prachtig werk
joey_lover
Geplaatst: 07-01-17 13:20
Ik krijg een heel zomers gevoel bij deze werken. Vooral de middelste lijkt echt te baden in de zon, heerlijk! Erg knap hoe jij met licht werkt. Ben benieuwd hoe de laatste wordt, mosgroen lijkt mij ook wel mooi
Mwah, ik vind mosgroen eigenlijk niet zo'n mooie keuze. Ik had ook na de eerste behoorlijk felle rode achtergrond gedacht dat de andere achtergronden ook een felle kleur zouden worden. Het paars is al behoudender dan het rood en het mosgroen is een beetje saai.
Fnanne
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-17 17:59
Dank jullie wel weer Achtergrond ben ik nog niet over uit... maar ik neig naar een frisse groen nu. Ik heb nog even.
Ik vind de nieuwe achtergrondkleuren persoonlijk ook veel mooier! Maar misschien ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik sowieso al geen fan ben van de combi rood en dat blauwpaarsige. Ik vind het contrast tussen de felle vlakke achtergrond en de paarden heel tof, ze springen er zo lekker uit!
Leuk om al die verschillende ideeën te lezen. Ook het feit dat ze verschillende meningen oproepen is in mijn beleving en goede Momenteel hangen ze in de huidige staat aan de muur en denk ik er even over hóe verder en óf ik er nog verder mee moet