beatje schreef:Even uit beroeps interesse ,ik vind je paard erg knap ,maar is je basis,dus je ondergrond qua temperen wel helemaal gelukt ? Zo op de foto komt hij nogal mat over en er hoort een lichte satijn glans op te liggen.Het kan aan de foto liggen en het blijft een knap werkstukje.Maar ik heb het zelf beroepshalve gedaan,vandaar mijn misschien kritisch over komend vraagje.
Goed dat je het vraagt, maar ja, hij is echt helemaal gelukt. Wat je ziet zijn wat luchtbelletjes. Ik had hele goedkope chocola gekocht, die op de een of andere manier heel dik bleef, waardoor het niet zo heel makkelijk werkte.
Ik heb alle chocolade steeds getest en het werd allemaal binnen een paar minuten hard. In het echt is die glans trouwens wel duidelijk te zien, maar daar zie je sowieso alle details nog veel beter.
Edit:
@lukasje: Ik kon met dit paard in een gewone taartdoos een halfuur fietsen en hij kwam toen helemaal heel aan. Dus ik denk dat als ik het nog verpak met plastic folie en bubbeltjes plastic dat het een hele goeie kans maakt om gewoon heel aan te komen als ik het zou verzenden.