Het bordje in je openingspost is zeker een leuk idee, maar nog niet goed genoeg uitgewerkt om voor 15 euro te koop aan te bieden denk ik. De lijntjes die je hebt getrokken om de tekst tussen te schilderen zijn nog te goed zichtbaar en de verf is te transparant opgebracht. De tekst zou ik wat netter uitlijnen/centreren, de lijndikte overal hetzelfde houden of kiezen voor kaligrafie en de letters zelf ook wat netter uitlijnen tov elkaar. En dat is heel lastig, absoluut! Óf je kiest er voor om deze losse stijl gewoon te gebruiken, maar ik merk dat mensen dan al snel zoiets hebben van 'dat kan ik zelf ook wel'

Ik maak zelf naambordjes, en heb sinds kort ook een soortgelijk bordje te koop, maar dan worden de teksten er bij mij met een houtbrander in gebrand. http://www.abcreatief.com/art/naambord-landelijk/
Ik vraag er 30 euro voor (35 incl verzenden), maar ik zit dan ook al wat langer in het vak en heb wat meer naamsbekendheid en ervaring, en een houtbrander is best een investering net zoals de opzetstukjes die ik regelmatig nieuw moet kopen. Ook zoiets moet je natuurlijk mee tellen in je prijs. Zo heb ik ook bv gewerkt met bladgoud op naambordjes, en dat maakt zo'n bordje gewoon ineens een heel stuk duurder.
Een uurloon eraan hangen zou ik pas gaan doen zodra je meer ervaring hebt. In het begin duurt het inderdaad uren om zo'n bordje te schilderen. Dat zal je steeds beter af gaan, en over een tijdje maak je zo'n bordje met gemak in een uurtje tijd of minder zelfs