[SCH] [WIP] Cry Wolf...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [SCH] [WIP] Cry Wolf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:26

Je begon zo goed!
Als je er niet meer zo een zin in had, had je deze beter een tijdje weg kunnen leggen en iets anders gaan doen.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:46

HorseyDude schreef:
Anneert schreef:
Jammer dat er geen reactie meer van je komt HD, ben toch ook wel benieuwd waarom je voor het rode en grijze bent gegaan, ipv alleen 'in kunst kan alles'. Ben ik wel met je eens hoor maar vraag me het af :)

Heel simpel, gewoonlijk was het ZWART alleen tja... met zwart wordt alles zo... somber... en zo weemoedig. Wilde er toch wat kleur erin gooien dus ik had maar voor bruin gekozen. OK, ook wel somber maar niet zo somber als zwart.

Gewoon wat kleur verwisseld. En voor zijn lijf. Wolf lag half in de schaduw (zwart) en half in de zon (bruin) Dus schaduw is donker en zon is licht.

Maar moet ik dan de volgende alléén maar een wolvenkop maken...? En de rest weglaten...? Offf...... niet?

Ik denk vooral dat je voor jezelf moet schilderen en niet voor bokt, dat lijkt af en toe in je berichten bij foto's en tekenwerk. Vooral als je teksten post als 'dit gaat heel lang duren..' Maar dat terzijde. Ik denk dat je voor jezelf goed voor ogen had hoe je het wilde hebben, maar het resultaat is er niet echt naar. Ik blijf erbij dat je eigen stijl veel beter en leuker is dan je realistische werk :) Maar dat is mijn mening.