Wat leuk Joyce! Dankjewel!! @Tica_81, wat klopt er niet aan de vacht?
prugelpiet
Geplaatst: 19-06-16 15:00
babe schreef:
En exclusieve toestemming van een prof fotograaf die ook een percentage ontvangt.
Je zou bijna vergeten dat er ook iemand is geweest die een foto zo heeft vastgelegd... ook voor diegene petje af
Heel, heel mooi weer! Het contrast bij de baby vind ik ook heel mooi zo, maakt het voor mij een heel duidelijk geheel
Anoniem
Geplaatst: 19-06-16 16:44
babe schreef:
Wat leuk Joyce! Dankjewel!! @Tica_81, wat klopt er niet aan de vacht?
Het lijkt net of het vanaf de nek allemaal lange doorlopende haren zijn ipv korte vacht die een eekhoorn heeft. Zelfs over het pootje heen lijkt het hetzelfde te blijven.
Nog voordat ik naar je boktnaam keek wist ik dat jij het moest zijn. Ontzettend knap gemaakt weer. Het lijken net foto's. Zelf werk ik altijd vrij grof en vrij, zou willen dat ik een klein beetje van jouw realisme-kunsten kon leren!
CoonArt
Geplaatst: 21-06-16 22:34
Whoahhhh die eekhoorn!
hielkebro
Geplaatst: 21-06-16 22:49
Wow die eekhoorn! (ik heb ook niet zoveel met kinderen )
Buitenaards mooi vooral de eekhoorn!! Buiten dat je zo ongeloofelijk realistisch tekent vind ik t ook zo gaaf dat je werk aandurft waarin een dier zich in een wat aparte hoek/houding bevind.
Ik had de foto met die eekhoorn al eerder ergens zien langskomen, daarna was ik hem kwijt en nu vind ik jouw tekening ervan. Echt prachtig! De baby ook, de zwarte lijnen storen me niet, maar als dat ook zo licht als de rest was geweest had je nog meer het tere karakter van zoiets kleins kunnen weergeven.