Denk dat ik vanmiddag een topic aanmaak met een apart verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrechtCarlos schreef:Je kan mooi schrijven, echt waar! Toch wil ik meegeven dat je een eetstoornis niet van de 1 op de andere dag krijgt. Vaak gaat het over jarenlang zelfhaat en niet om kunnen gaan met emoties. Het gaat niet over eten. Op Proud2bme kun je goeie research doen!
ODonoghue schreef:Tarenko schreef:Wat heb jij een gave schrijfstijl! Het onderwerp spreekt me niet heel erg aan, maar je manier van schrijven wel!
Dankjewel!
Wat soort onderwerpen vind jij leuk? Dan kan ik wat inspiratie opdoen voor onderwerpen
Tarenko schreef:ODonoghue schreef:
Dankjewel!
Wat soort onderwerpen vind jij leuk? Dan kan ik wat inspiratie opdoen voor onderwerpen
Ehm ehm...Ik vind eigenlijk heel veel leuk! Ik krijg alleen een beetje de kriebels van in jezelf snijden
Citaat:Zodra ik klaar ben met lezen loop ik op mijn gemak naar de wc, waar ik voorzichtig een vinger in mijn keel stop. Alle begin is moeilijk, flitst er een stem door mijn hoofd zodra het niet lukt. Wie is die stem?
De warme prut glijdt door mijn keel, en belandt met een zachte plons in de wc. Ik zie calorieën in de wc liggen.
Citaat:Zodra ik klaar ben met lezen loop ik op mijn gemak naar de wc, waar ik voorzichtig een vinger in mijn keel stop. Ik wil alles wat ik heb gegeten vandaag weg hebben, het moet uit mijn lichaam. Bij de gedachte dat ik zoveel heb gegeten vandaag wordt ik helemaal naar, het moet er uit. De eerste poging lukt niet, Alle begin is moeilijk, flitst er een stem door mijn hoofd zodra het niet lukt. Wie is die stem?
De warme prut glijdt door mijn keel, en belandt met een zachte plons in de wc. Ik zie calorieën in de wc liggen. Bah!