[VER]Raad van 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: [VER]Raad van 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 18:18

....Hij is klaar :')

Ik ga een vervolg schrijven, maak je er maar geen zorgen over :P

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:24

Ik heb niet alles gelezen, maar alleen het begin van je beginpost. Ik vind het verhaal zeker potentie hebben, maar ik vind het allemaal te snel gaan. Ik mis de diepgang een beetje. Sommige dingen schrijf je maar heel kort en dat vind ik jammer.

Als je alles wat uitgebreider zou uitschrijven, dan zou je me beter vasthouden. Nu hou ik nog te veel vragen over. Zoals: Hoe ziet de kerk er uit? Hoe ziet de cel er uit? Hoe ziet de raad van 5 er uit? Ik mis de details een beetje. :)

Verder vind ik het idee echt heel gaaf!

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:26

DayDream21 schreef:
Silkaay schreef:

Ben erg benieuwd hoe het verder gaat :))

wou en wilde is allebei juist hoor :j

Ik heb altijd geleerd dat 'wou' spreektaal is en 'wilde' ABN, misschien is dat inmiddels veranderd? Voor zover ik weet niet :) Maar zo wel, sorry als ik fout zit.[/quote]
Opzich wel, wou is spreektaal, maar in schrijftaal ook niet fout. Hier wordt het toch gewoon door elkaar gebruikt. :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 18:36

Sannens schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar alleen het begin van je beginpost. Ik vind het verhaal zeker potentie hebben, maar ik vind het allemaal te snel gaan. Ik mis de diepgang een beetje. Sommige dingen schrijf je maar heel kort en dat vind ik jammer.

Als je alles wat uitgebreider zou uitschrijven, dan zou je me beter vasthouden. Nu hou ik nog te veel vragen over. Zoals: Hoe ziet de kerk er uit? Hoe ziet de cel er uit? Hoe ziet de raad van 5 er uit? Ik mis de details een beetje. :)

Verder vind ik het idee echt heel gaaf!

Bedankt voor je tips, daar kan ik zeker wat mee! Ik heb meestal te horen gekregen dat ik juist wat te diep op dingen in ging, ik ga zoeken naar een middenweg! Ik ga het sowieso nog een aantal keer herschrijven, ik ben toch nooit te vreden :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 20:21