Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
har166 schreef:wow wat een mooie foto's maak jij! ik reageer bijna nooit in foto topics maar vond deze het reageren waard
sajavado schreef:waaauw, wat heb jij een mega gave stijl zeg! ben er helemaal weg van! echt heel erg gaaf! als je nog eens je portfolio wil uitbreiden met leuke appaloosa's of een super knappe berner senna hond stuur je maar een PB!(of ik stuur jou gewoon een pb of je langs wil komen
)
bigone schreef:Zo , jij creeert inderdaad momenten en weet blijkbaar, vooral met de honden, precies het goede moment te vangen. Prachtige foto's.
wil94 schreef:Prachtige foto's, heb je hiervoor een cursus gedaan?
teiger150 schreef:Wat een prachtig overzicht Phiep!! en die eerste foto van Jack blijft ook echt extreem machtig!!
FjordHorse schreef:Wauw jij maakt echt prachtige foto's! En ik ben ook iemand die niet snel in foto topics reageert omdat ik ze meestal niet echt zo "wauw" vindt dat het het vermelden waard is. Maar deze foto's zijn echt prachtig. Vooral de honden vind ik geweldig vast gelegd.
Ben even gaan piepen op je site, maar vond antwoord op mijn vraag eigenlijk niet. Welke regio's kom je zoals met je camera? Ik zoek zelf nl al een tijdje een goede fotograaf voor onze beestjes op foto te zetten.