Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Verkoop je eigenlijk ook losse tekeningen of wil je ze houden (om te bundelen bijv)?
Lauraa schreef:Prachtige tekeningen! Ik vond het heel leuk om te volgen, hoe je experimenteerde, telkens weer nieuwe ideeën en materialen, echt supertof en inspirerend! Super dat jullie het met drie hebben volgehouden
zwanepol schreef:Ik zag je weer op de voorpagina staan en zag gelijk "dat is een Tineke"![]()
Knap gedaan hoor om een jaar lang elke dag wat moois te fabriceren, en best jammer dat ik geen 1000 likes heb opgehaald voor nog een jaar een tekening per dag. Ik was er zo aan gewend geraakt.Spoiler:
en nee! Ik ga het NIET doen!
Wranglerbutt schreef:zwanepol schreef:Dito!Ik zag je weer op de voorpagina staan en zag gelijk "dat is een Tineke"
Prachtig overzicht![]()
Comfort Ye vind ik schitterend, evenals een selectie van je challenge werkjes en *eentje in het bijzonder![]()
*hint* ik ben in februari jarig
kwita schreef:ik dacht echt dat haalt niemand, heb stiekem gevolgd wat knap!
bijzonder mooi!
l_aura1 schreef:Wow! Ten eerste wat een prachtige kunstwerken en ten tweede wat een ontzettende doorzettingsvermogen en discipline heb jij! Petje af
_San87_ schreef:Gave challenge die je heel knap hebt volbracht. Ik moet er niet aan denken
. Hoewel het misschien een goede motivatie is weer deftig te gaan tekenen.
Ik vind je vingerverfschilderij erg mooi!
Suliko schreef:Wauw, wat een prachtige collectie tekeningen is dat geworden! Heel veel respect voor het volhouden van zo'n challenge.![]()
Heel divers en echt ontzettend mooi allemaal, kan er uren naar staren
Uska schreef:Wauw, wat een mooi overzicht! Vooral met de tekeningen van de challenge er zo tussen.
Je hebt echt een eigen stijl
_enna_ schreef:Wauw, wat gaaf!!! Doe je dit ook op aanvraag?
NinkeG schreef:Mooi zeg!
Yanne_RP schreef:Wauw hé! Zo gaaf
princie1999 schreef:Ik houd het nog geen week vol...![]()
Supermooi!!
SilverStorm schreef:Mooi Overzicht! Vandaag een gedenkwaardige dag!!!
HELder schreef:Ik reageer echt sporadisch in topics, maar ik wil nu toch wel kwijt dat ik je tekeningen en schilderijen echt geweldig vind! Prachtig, al die verschillende materialen en stijlen. Zou een groot aantal ervan graag aan de muur hebben!
RianneH schreef:Ik heb je mede gevolgd via FB en vind het echt een geweldig project! Prachtige paarden heb je gemaakt![]()
Wat ga je met de 'paarden' doen? Er zit er eentje bij waarvan ik helemaal weg ben
RianneH schreef:Zitten heel veel mooien tussen, die van 362 vind ik ook erg mooi!
Maar deze heb ik een paar keer terug gekeken, prachtig!
[ Afbeelding ]
Fenrir schreef:Waardig 'eerbetoon' zo die laatste, mooi passende afsluiter van het jaar![]()
En een copyshop oid voor het scannen? Die hebben vaak wel goed materiaal staan. Mocht je ze ooit nog gaan verkopen houd ik me aanbevolen
randalinpony schreef:Leuk zon overzicht, mooi te zien hoe zich dat ontwikkeld heeft dit jaar!
Elanor schreef:Heel leuk die laatste, 'vrij naar Whistlejacket'!
Petje af voor de hele serie hoor, ik ga het missen om even te bekijken wat er weer bij is gekomen op je facebook-pagina!
jokari schreef:Ik vind Whistlejacketlinde echt heel leuk.
Heb je graag gevolgd, zowel op Bokt als op FB. En ik ben heel nieuwsgierig hoe het bepluimde veulen eruit zal zien.
Pluizebolpum schreef:Ik ga er in het 2015 topic nog wel wat verder op in maar hier toch ook maar even kwijt dat ik vind dat je een heerlijke stijl hebt. Ondanks de diverse technieken die je gebruikt pik je ze er zo uit. Knap hoor. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe dat 3D veulen er uit gaat zien, vind 'm nu al ontzettend gaaf!
Laurapalmer schreef:Wauw!!super gaaf..ik ga ook meedoen met de nieuwe challenge..
ik kan niet echt tekenen maar ga ern poging doen
Eline91 schreef:Ontzettend cool dat je dit hebt volgehouden!
Art_Ificious schreef:Prachtig overzicht.
Heb enkele werkjes gevolgd zoals dat schilderij va dat steigerend paard en dat 3D veulen.
Wil graag ook de challenge aangaan maar weet nu al dat het mij niet zal lukken om elke dag iets te tekenen.
No_No schreef:Wauw!! Wat een talent!
Gaaf hoor
saskiakefie schreef:Wauw![]()
Echt diep respect voor jouw doorzettingsvermogen en zelfdiscipline!!
En wat gaaf om die verzameling na een half jaar te zien.
Toen ik je topic doorscrolde en bij de werken kwam die je gemaakt hebt n.a.v. Parijs: Kippenvel... Bijzonder dat me dat zo raakt dat heb ik niet zo snel met kunstwerken.
Bedankt voor je inspiratie ik ga dit jaar voor 1 tekening per week.