Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tassie schreef:Graag gedaan. De foto die ik liet zien van jou vind ik dus wat heel moois heben. Maar het moet maar net in jou straatje liggen of je dat ook mooi vind. Vind die qua stijl lijken op het topic wat ik linkte. Ik hoop dat je er wat aan hebt om jezelf verder te ontwikkelen. Lekker veel blijven oefenen en proberen en dan kom je er zeker wel
tassie schreef:Graag gedaan. De foto die ik liet zien van jou vind ik dus wat heel moois heben. Maar het moet maar net in jou straatje liggen of je dat ook mooi vind. Vind die qua stijl lijken op het topic wat ik linkte. Ik hoop dat je er wat aan hebt om jezelf verder te ontwikkelen. Lekker veel blijven oefenen en proberen en dan kom je er zeker wel

Eline91 schreef:Wat een gave foto's zeg
Marretjuh schreef:Hele mooie, sfeervolle foto's. Je hebt Meagan mooi vast weten te leggen.
crazyshar schreef:tassie schreef:Graag gedaan. De foto die ik liet zien van jou vind ik dus wat heel moois heben. Maar het moet maar net in jou straatje liggen of je dat ook mooi vind. Vind die qua stijl lijken op het topic wat ik linkte. Ik hoop dat je er wat aan hebt om jezelf verder te ontwikkelen. Lekker veel blijven oefenen en proberen en dan kom je er zeker wel
Ik vind die foto's juist veel te veel gefotoshopped....
Deze zijn idd nog wat simpel, maar wel natuurlijker.
En idd de 3e laatste springt er echt uit. Maar die is ook flink bewerkt gok ik zo.

xLillith schreef:Ah gewoon 2 foto's van mijn pony's er in!
Vind de foto's die jij toen hebt gemaakt bij de meeting echt prachtig. Nog mooier waren ze geweest als we niet zo gespannen waren. Misschien moet ik maar een keer een shoot bij je boeken, zodat we lekker de tijd en ruimte hebben.
Deze heeft echt een plekje veroverd in m'n hart!
[ [url=m/bqy9OD.jpg]Afbeelding[/url] ]