[FOTO] Het eerste fotografiejaar van Wild Dream Shots

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: [FOTO] Het eerste fotografiejaar van Wild Dream Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 19:32

Graag gedaan. De foto die ik liet zien van jou vind ik dus wat heel moois heben. Maar het moet maar net in jou straatje liggen of je dat ook mooi vind. Vind die qua stijl lijken op het topic wat ik linkte. Ik hoop dat je er wat aan hebt om jezelf verder te ontwikkelen. Lekker veel blijven oefenen en proberen en dan kom je er zeker wel

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:45

Wat een gave foto's zeg :D

Marretjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 22:15

Hele mooie, sfeervolle foto's. Je hebt Meagan mooi vast weten te leggen. :)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 22:18

tassie schreef:
Graag gedaan. De foto die ik liet zien van jou vind ik dus wat heel moois heben. Maar het moet maar net in jou straatje liggen of je dat ook mooi vind. Vind die qua stijl lijken op het topic wat ik linkte. Ik hoop dat je er wat aan hebt om jezelf verder te ontwikkelen. Lekker veel blijven oefenen en proberen en dan kom je er zeker wel

Ik vind die foto's juist veel te veel gefotoshopped....

Deze zijn idd nog wat simpel, maar wel natuurlijker.

En idd de 3e laatste springt er echt uit. Maar die is ook flink bewerkt gok ik zo.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 11:13

tassie schreef:

Marit is 1 van mijn voorbeelden, maar vind haar foto's soms juist te veel bewerkt. Smaken verschillen natuurlijk ook per persoon :)

Eline91 schreef:
Wat een gave foto's zeg :D

Marretjuh schreef:
Hele mooie, sfeervolle foto's. Je hebt Meagan mooi vast weten te leggen. :)

Dankjullie! :D

crazyshar schreef:
tassie schreef:

Ik vind die foto's juist veel te veel gefotoshopped....

Deze zijn idd nog wat simpel, maar wel natuurlijker.

En idd de 3e laatste springt er echt uit. Maar die is ook flink bewerkt gok ik zo.

Inderdaad soms ook mijn mening bij haar werk, maar 9/10 vind ik wel echt prachtig! Die derde laatste is bijna niet aan gefotoshopt, gewoon de juiste camerainstellingen gebruiken haha. Heb het wit er iets meer uit laten springen en verder het lijntje weggewerkt :)

FD_horses

Re: [FOTO] Het eerste fotografiejaar van Wild Dream Shots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 18:21

Bijna iedereen die die foto van Winnetou op die berg ziet zegt '' WAUW ''! Vind het zelf ook echt een prachtige foto met zéker de wauw facor! <3

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 18:25

FD_horses schreef:
Bijna iedereen die die foto van Winnetou op die berg ziet zegt '' WAUW ''! Vind het zelf ook echt een prachtige foto met zéker de wauw facor! <3

Wat gaaf om te horen, nogmaals bedankt!! :D

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 02:56

Ah gewoon 2 foto's van mijn pony's er in!
Vind de foto's die jij toen hebt gemaakt bij de meeting echt prachtig. Nog mooier waren ze geweest als we niet zo gespannen waren. Misschien moet ik maar een keer een shoot bij je boeken, zodat we lekker de tijd en ruimte hebben.

Deze heeft echt een plekje veroverd in m'n hart!
Afbeelding

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 07:48

xLillith schreef:
Ah gewoon 2 foto's van mijn pony's er in!
Vind de foto's die jij toen hebt gemaakt bij de meeting echt prachtig. Nog mooier waren ze geweest als we niet zo gespannen waren. Misschien moet ik maar een keer een shoot bij je boeken, zodat we lekker de tijd en ruimte hebben.

Deze heeft echt een plekje veroverd in m'n hart!
[ [url=m/bqy9OD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aahw wat lief Janine, dankjewel!! :D

Mocht je een shoot willen boeken kan je me altijd een pb'tje sturen! :)