Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

met het rood omcirkelde, het bevalt me gewoon niet en ik zie even niet hoe het is op te lossen.. dus tips, suggesties, elk hulpje is welkom.

VivaByoux schreef:Ik loop vastmet het rood omcirkelde, het bevalt me gewoon niet en ik zie even niet hoe het is op te lossen.. dus tips, suggesties, elk hulpje is welkom.
[ [url=m/wHDMVr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ED6Y2h.png]Afbeelding[/url] ]
Ik gok dat de achtergrond of zoals op de foto word met wat meer 'vignette' effect of evt wolken, maar denk dat simpel het beste blijft bij deze. Dan trekt het paard zelf meer focus ^^
VivaByoux schreef:Ik loop vastmet het rood omcirkelde, het bevalt me gewoon niet en ik zie even niet hoe het is op te lossen.. dus tips, suggesties, elk hulpje is welkom.
[ [url=m/wHDMVr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ED6Y2h.png]Afbeelding[/url] ]
Ik gok dat de achtergrond of zoals op de foto word met wat meer 'vignette' effect of evt wolken, maar denk dat simpel het beste blijft bij deze. Dan trekt het paard zelf meer focus ^^
xIirtJj schreef:Echt super gaaf en lijkt me een hele mooie uitdaging om te doen. Dat eerst gezegd.
Ik heb wel het idee alsof de kin/onderlip, het witte wat strakker naar boven zou moeten lopen. Ik weet niet precies hoe ik het uit kan leggen en DENK dat dit is wat ik niet vind kloppen aan dat stukje. Het lijkt nu alsof het zo'n recht stuk is terwijl je, ookal heeft het paard een "baard", je wel altijd een soort driehoekje zit van de kin
Ook het vacht effect ziet er erg goed uit! Mocht je vast lopen zou je trouwens ook kunnen proberen eerst heel globaal de basiskleuren erop te zetten en dan steeds wat fijnere lagen toevoegen tot je de kleur schakeling hebt die je wil hebben, voor je aan de vachtstructuur begint. Maar dat moet je ook maar net liggen. Als jij fijner werkt als je direct in detail kan gaan moet je dat natuurlijk gewoon doen