Whooo, dat is gaaf ! Een idee voor mij voor volgend jaar. Met mijn lompe terrorist is een kerstboom geen goed idee, maar hier kan natuurlijk niks mis mee gaan want hij kan er niet bij .
PrimaDonna_
Geplaatst: 13-12-15 17:31
Wat een ontzettend leuk en creatief idee! Ik vind hem echt heel gaaf!
(Ik ben wel heel benieuwd hoe hij er nou van achter uit ziet, dus hoe je alles aan elkaar hebt vast gedaan, idee om een foto te plaatsen als je hem weer weg haalt? )
Als ik hem uit elkaar haal wil ik wel foto's maken Misschien kan ik het ook wel tekenen.. even kijken of ik daar straks tijd voor heb! Het is niet zo moeilijk als het lijkt
Op een plek hangen dat ze er niet bij kunnen dan moet het lukken. Eentje is vloergebonden, dus die komt er zeker niet bij als hij hangt. Andere is een duvel. Ga eens kijken of ik iets dergelijks op de kop kan tikken
Ik heb er ook een gemaakt. Wel een kleintje hoor. Hangt aan mijn voordeur. Moeten alleen nog wat ballen in. Mochten er mensen in de buurt wonen heb ik ook nog wel een deel van onze oude kerstboom liggen om mee te knutselen.
Ik heb ook een oude boom nieuw leven ingeblazen.. Maar een stuk minder creatief..
(Heb de boom van oma gekregen want ze wil m niet meer opzetten. Is al redelijk oud en heeft ook alweer dik 5 jaar op zolder gelegen maar verder nog prima boom ondanks ie bijna net zoveel "naalden" verliest als een echte )
Ze had van die heeeeele ouderwetse kerstballen (glaswerk nog ouder dan ik volgens mij) heb de mooiste ballen uitgezocht (wat nog wel oke was om naar te kijken.. Merendeel was verkleurd/stuk enz) en ze samengevoegd met nieuwe ballen.
Eindresultaat is wel super leuk al zeg ik zelf maar zal je topic niet bevuilen met fotos haha.
Handig, sunrise, zo'n losse takjes! Die had ik er niet bij helaas. Barrymuis, het was een vrij grote boom, ik gok zo rond de 1.60-1.75.. En ik heb alle takken gebruikt ja. De grote takken voor de cirkel, en de kleinste om de binnenkant wat te vullen en de krans wat voller te maken. Alleen de top niet, die heb ik als mini-kerstboom aan mijn ouders terug gegeven
Ah, das jammer authentic Zul je net zien! Mooie oude kerstboom gevonden, wil ie niet uit elkaar Ach, als je em helemaal zat bent kun je nog altijd de zaag erin zetten