[DIGI][WIP] Mothers love - Iylux & Iylena

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:02

Waauw echt supergaaf!! <3

Indi_Vito

Re: [DIGI][WIP] Mothers love - Iylux & Iylena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:03

Hoe maak jij je schetsen ?? :))

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 10:24

zanakuzies schreef:
Hoe maak jij je schetsen ?? :))

Vanuit de losse pols in zowel photoshop en/of papier.. misschien als school mij video editing lessen geeft kan ik weer nieuwe speedpaint filmpjes maken. Ik heb mijn eerste jaar altijd overgetrokken. Laatste 4 jaar alleen maar losse pols. Ik kreeg tekenlessen het eerste jaar van mijn school. En dat was drammen en op de timer. 1 minuut schetsen. Ik doe dat vaak nogsteeds en je leert er onwijs veel van!

Afbeelding

Ik deed vroeger veel met rondjes technieken maar met paarden heb ik het minder nodig.

Maar voor de klanten maak ik graag schetsen met kleuren... ik ben liever praktisch... ik heb liever dat de klant meteen volgt waar ik mee bezig ben.. dit om grote fouten snel te zien en herstellen... Ik wil dat iemand meteen weet wat er in mijn hoofd speelt en of ze er mee eens zijn! Schetsen kost mij maar 5 a 10 minuten om de kleuren erin te verwerken :j Ik pas het dan liever dan wat aan, dan dat ik helemaal ook de schaduwen heb aangebracht.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nalonyda op 02-09-15 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:31

Wauw alleen die schetsen zijn al prachtig! Dankje voor je info, wordt weer verder oefenen

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:26

Hier mag je zeker super trots op zijn, nu al :D Ik val volgens mij regelmatig in herhaling maar ik vind je kleurgebruik echt zo goed! Ook qua contrast en het sfeertje wat je in een tekening legt, prachtig :j Ik vind de close-up trouwens ook erg sterk qua compositie. Achtergrondje is dus een hele leuke bonus maar zonder zou het ook geen onaardig plaatje worden +:)+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 12:13

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Prachtig!

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 17:38

Dank jullie wel voor de lieve reacties!! weet niet of iemand geintresseerd is in een join.me? Ik ga weer verder voor de rest van de avond :j

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:41

Ikke :D

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 17:45

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:47

mooie techniek zeg.
Maar de positie van de ogen (beide paarden) vind ik onnatuurlijk ogen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:51

Ik vind het weer een prachtig kunstwerk worden!

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:41

Wat een mooie techniek heb je. Echt terecht dat je in uitgelicht staat

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:03

prachtig! ik zou hem zo aan mijn muur hangen!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:10

Wauw! Ik weet waar ik een kunstwerk ga laten maken <3

Kan je ook houdingen zelf veranderen of moet je evt een foto in bepaalde houding hebben? En neem aan dat je t bestand digitaal krijgt als die af is (om af te drukken bijv?) Even vragen uit nieuwsgierigheid!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:16

Ze loopt vast :(
Ze wilde een WIPje maken en dan loopt ze vast. Gelukkig heeft ze het opgeslagen :j

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:17

Nalonyda schreef:
Quote op iemand;
Het is geen must dat je paarden samen zo op de foto staan! Ik kan namelijk een boel 'veranderen'. Ik kan namelijk ook van twee verschillende foto's een geheel maken. Ik kan van een losse hoofdfoto en een lichaam weer een totaal andere pose maken :j

Je kan altijd vragen naar de mogelijkheden!

De rest , ontzettend bedankt <3 *\o/*

@Duality :D

Ik ga je ook zeker in mijn hoofd houden voor als ik ooit eens een eigen paardje heb :D
Kan je niet een keertje een 'soort van' tutorial maken van bijv een basis opzetje? Lijkt mij erg interessant ik ben niet z'n tekenheld, maar wil het eigenlijk wel een keer proberen :Y)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 19:29

Zo ik ben er weer..... :') Mijn pc zei ADIOOOSSSS! maar... hij is nu wel geupdate zei die.. zonder waarschuwing...

Knert schreef:
mooie techniek zeg.
Maar de positie van de ogen (beide paarden) vind ik onnatuurlijk ogen.

Ik was een beetje aan het staren... maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zien... Als ik ook te lang naa rmijn eigen werk kijkt dan zie ik het oprecht niet meer

Bonjoy, Madje1992, Amaranth7.

dankjullie!

Duality schreef:

Kan je ook houdingen zelf veranderen of moet je evt een foto in bepaalde houding hebben? En neem aan dat je t bestand digitaal krijgt als die af is (om af te drukken bijv?) Even vragen uit nieuwsgierigheid!

Wat Hamsterfan stuurt klopt inderdaad... ik kan ook van meerdere foto's wat maken!

Hamsterfan:
Kan inderdaad.. ik wou ooit filmpjes maken met uitleg ooit.. hahah. maar blijft een dingetje om er eens aan te beginnen :Y) Ik geef sommige ook gewoon thuis af en toe een beetje les :j

De wip van net :')
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nalonyda op 02-09-15 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:31

Ik vind eig de close-up zo enorm gaaf dat ik als ik de klant was, die had willen hebben ipv het geheel :')

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:59

hij wordt zo mooi, ik ben nu al blij!!

Ik was helemaal weg van de foto zoals hij in de op staat, maar daarbij vind ik de achtergrond en kleuren niet mooi genoeg om groot aan de muur te hangen. Het fijne van zo'n digitaal werk is dat dat mooi veranderd kan worden :D

Ik vind trouwens dat je nu al de sfeer die ik bedoelde heel herkenbaar neerzet, zelfs alleen in de close up al, maar daar werkt de pose van mijn meiden natuurlijk ook aan mee <3

De ogen vind ik eigenlijk best prima zo, wat mij nu (pas) opvalt is dat bij Lena het lijkt alsof ze hier iets een bollende neus heeft, een ramsneusje zegmaar, maar in het echt heeft ze best een fijn mooi hoofdje, dat zou je misschien nog iets aan kunnen passen. Verder zeg ik ga zo door en leef je uit :D :P

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 20:07

Selina schreef:
Ik vind eig de close-up zo enorm gaaf dat ik als ik de klant was, die had willen hebben ipv het geheel :')

Ze krijgt twee voor de prijs van 1. Erg handig!

Lisette1987 schreef:
hij wordt zo mooi, ik ben nu al blij!!

Ik was helemaal weg van de foto zoals hij in de op staat, maar daarbij vind ik de achtergrond en kleuren niet mooi genoeg om groot aan de muur te hangen. Het fijne van zo'n digitaal werk is dat dat mooi veranderd kan worden :D

Ik vind trouwens dat je nu al de sfeer die ik bedoelde heel herkenbaar neerzet, zelfs alleen in de close up al, maar daar werkt de pose van mijn meiden natuurlijk ook aan mee <3

De ogen vind ik eigenlijk best prima zo, wat mij nu (pas) opvalt is dat bij Lena het lijkt alsof ze hier iets een bollende neus heeft, een ramsneusje zegmaar, maar in het echt heeft ze best een fijn mooi hoofdje, dat zou je misschien nog iets aan kunnen passen. Verder zeg ik ga zo door en leef je uit :D :P

Ben zoo blij dat je het leuk vindt! Vind dit zo'n leuk opdrachtje! Leer er zo veel van op het moment. hihi!

Ohh ik zie dat rams neusje nu. Ik ga even kijken hoe ik het ga redden!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:08

Duality schreef:

Het topic dat in de OP wordt vermeld, van Pluisje. Dat is mijn overleden pony. De afbeelding op dat werk is gemaakt adhv verschillende foto's van mijn pony, ik heb geen foto in die specifieke houding. :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:10

de laatste update.. alleen het oog van linker paard wat onnatuurlijk en dan voorname het rechteroog.. . Op de oorspronkelijke foto kijk je ook minder direct in de iris.

mocht je er idd blind voor worden omdat je te lang naar eigen werk kijkt, wil ik het nog wel eens voor een spiegel hangen. Werkt altijd voor mij.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 02-09-15 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:10

heel erg mooi! nogsteeds, ik ben nu ook begonnen :o heb een topic staan :P

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:19

haha leuk dat je er veel van leert toch!
ik vind zelf de ogen niet heel storend, maar als je erop vastloopt, als ik goed kijk, mogen de ogen van Lux (de linkse) iets lager en iets dichter bij elkaar denk ik.

Iefke_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:27

Wauw....dit vind ik echt heel erg mooi! En ook ik zou voor de close-up kiezen ;)