[DIGI][WIP] Passage Probeersel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: [DIGI][WIP] Passage Probeersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:01

Verhoudingen kloppen inderdaad niet echt. Met wat voor brush werk je? Probeer voor de schaduw eens een dikke brush te gebruiken. Nu is 'ie wat te krasserig, waardoor de schaduwen plat en te diep overkomen.
Wat voor kleur moet hij uitendelijk gaan krijgen? Is het een bestaande kleur of een fantasy kleur?

Klaas15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:09

Wauwh ik vindt het mooi, en doe je dit niet na.
Ik ben heel nieuwsgierig naar het einde ervan.
Top *\o/* _/-\o_ :D

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 19:27

Bedankt voor de reacties :)
Ik werk met een aangepaste brush, dus geen standaard :)
Nouja, geen idee wat voor kleur het is, maar deze kleur moet de digi worden :')

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 20:50

Nu weet ik niet meer wat te doen, verwijderen of verder gaan -O-
Gezien ik enorm wat kritiek over mij heen kreeg (niet hier op bokt, buiten bokt, niemand is hierbij betrokken op bokt :) ) en ik zit in zo'n stemming van ; beter dan dit word het toch nooit dus waarom zou ik verder gaan :o

Ben vergeten bij mijn vorige reactie de wip, whoops, dus dan maar in deze post :o
Afbeelding

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:59

Gewoon lekker verder gaan en je niks aantrekken van de kritiek! Iedereen leert elke dag nog bij en is anders dus lekker doorgaan laat je niet ontmoedigen! Ziet er al leuk uit ! :)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:05

Laat je echt niet tegenhouden door wat andere zeggen!! Absoluut niet doen. Ik heb mij ook zwaar de grond in laten stappen. Ik wou niet meer tekenen toen ik geweigerd was voor de opleiding visualiseren. Vele vonden mijn stijl te krasserig.. 'niet waardig voor aan de muur om geld van te vragen'. En kijk waar ik nu beland ben! Schouders recht, kin omhoog en pen in de aanslag. Gaan met die banaan! Vooruitgang is zo iets gevaarlijks. soms lijkt het een eeuwigheid en soms gaat het zo in 1 keer!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:29

Zulke mensen tekenen zelf niet of zijn vergeten hoe ze ooit zelf zijn begonnen. Tja er valt nog genoeg te groeien in het tekenen (ik denk uberhaubt niet dat iemand ooit uitgeleerd kan zijn wat betreft art) maar vergeleken met wat andere werken die ik van je heb gezien ben je echt al kei hard vooruit gegaan. Je kleurgebruik wordt steeds beter, je krijgt steeds meer een eigen stijl en het kan alleen maar beter worden. Laat je niet ontmoedigen. Het zou zonde zijn als je het nu op zou geven. Ik wil deze tekening graag af zien hoor *\o/*

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 22:21

viel bijna van mijn stoel af, lees dit allemaal nu pas :o
het was helaas wel 3/4 van mijn klas (lees : ongeveer 22 mensen die je kritiek geven en je diep de grond in wordt gestampt) is wel wat flinks mocht je niet heel goed tegen kritiek kunnen :o Al krijgt de persoon die er mee begon grote problemen maandag, maar dat offtopic _O-
Ik ben doorgegaan, kreeg op whatsapp binnen ; "Laat ze lekker kletsen, ze kunnen niet eens een ei op de kop tekenen" :Y) en nog werd mijn humeur een beetje opgevrolijkt via facetime :D

Wat eruit is gekomen na het klooien :+
Het ergste van mijzelf, het is maar op een paar lagen, de basis laag en de kleur laag zitten zowat op dezelfde laag, dus wissen is een beetje moeilijk... :P
Afbeelding

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 08:29

Alweer een mooi stukje! Keep going! :)

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 19:30

Nou, persoon die zo heeft gedaan heeft dikke problemen nu ( := ~~}> )

Manen opnieuw gedaan omdat ik de oude toch nét iets te, njah, kort vond :=
Afbeelding

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:06

Goed om te horen dat ze er iets mee hebben gedaan :)

Ik vond de oude manen ook al erg goed, maar het opzetje van deze manen en staart is ook zeker niet verkeerd!