Wildbreien / Wildhaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 18:36

ilserenate schreef:
karuna schreef:
Ik kan niet breien ,echt niet en woon niet in de regio. Maar vind het zo leuk om te zien al. Een vriendelijke manier van vrolijker maken van een omgeving. :j

Ja he!?
Ik ga ook proberen met een loomwerker, kijken hoelang de elastiekjes het volhouden :P

vanuit milieuoogpunt zou ik geen plastic in je omgeving gaan rondstrooien

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:53

ilserenate schreef:
Iriscope schreef:
Wat onwijs super gaaf leuk.
Hoe brei je in vredesnaam zo om een boom heen?!

Als je een lange lap breid kun je het zo om de boomwikkelen en een draadje er doorheen halen :D

Ik dacht altijd dat mensen uren om de boom heen stonden te draaien/breien :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:02

karuna schreef:
Ik kan niet breien ,echt niet en woon niet in de regio. Maar vind het zo leuk om te zien al. Een vriendelijke manier van vrolijker maken van een omgeving. :j

Serieus?
Ik vind het echt afschuwelijk. Staat er ergens een prachtige boom heel natuurlijk te wezen, hang je er een sjaal in 1000 foeilelijke kleuren omheen, ik begrijp dat dus echt niet 8)7
Enkele jaren terug was er een boom 'gewildbreit' in mijn straat. Serieus, waarom? Ik was geneigd het eraf te knippen, maar kennelijk was 1 van de buren me voor want het was al vrij snel weer weg.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 23:47

Om bomen vind ik ook niet zo natuur zelf is al mooi genoeg, maar lelijke grijze lantaarnpalen enzo in de stad juist hardstikke leuk. Ik woon alleen in Oostenrijk dus doe niet mee. :D

Afbeelding

Afbeelding