[DIGI][WIP] Eerste DA paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 20:21

Bedankt voor de compliment! :D

Ik ben gister vanwege een feest er niet meer aan toe gekomen. Ben net weer begonnen, ik laat nu zien hoe ik te werk ga. Ik krijg meerdere tips om eerst de basis laag te doen, vaak geprobeerd alleen ik vind dat op een 1 of andere manier moeilijk. Dus doe ik zoals hier onder te zien is, zo ben ik de hele tijd bezig :)

AfbeeldingAfbeelding

Calanthe

Re: [DIGI][WIP] Eerste DA paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:24

Ga je nog later meer details erin voegen of niet? :P

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 20:36

Dat is wel de bedoeling, ik heb laatst een heel gaaf penseel pakket gedownload dus ik heb ook brushjes die je heel mooi kan aanbrengen voor haar detail. Maar of ik nog een ander detail er bij kan maken zou ik zo niet weten of dat mij wel lukt

Zo iets heb ik ook al gedaan met behulp van dan pakket. (Wat ook nog niet af is)
http://i57.tinypic.com/2ijhslf.jpg

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 00:39

Hele avond er aan gewerkt. Ik ben zeker niet tevreden over de manen, dus die ga ik ook zeker over nieuw doen. Eerst een paar tutorials opzoeken :) Maar over de rest ben ik vrij blij mee dat het me gelukt is, later nog meer detail er in proberen te krijgen maar daar zal ik komend weekend geen tijd voor hebben. Dus dit is de laatste update (denk ik) tot maandag avond. En het linker oog is nog wat raar, maar zou echt niet weten hoe ik dat kan oplossen, aangezien ik het op foto het oog nauwelijks kan zien.

WIP met manen
http://i61.tinypic.com/2whfsqv.jpg

Zonder manen
Afbeelding

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:18

Ik denk dat ik persoonlijk de manen niet heel mooi vind, ik vind ze niet heel goed matchen bij de rest van de tekening ofzo, maar verder vind ik hem heeeeel erg gaaf <3

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-15 18:07

Bedankt voor je compliment! :D
Ik vind de manen er ook niet bij passen ook meer omdat ik een ervaring heb met manen tekenen. Ik wilde het meer naar de voorbeeld foto maken maar ik denk dat het mij niet gaat lukken en zit te denken aan een minder volle bos. Eerst maar flink wat tutorials kijken

LientjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:15

Heel mooi ! Zou idd de manen anders doen... Je kan er ook lichte manen bij doen (haf van maken)
Is misschien mooier...

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:41

Wauw ik vind het echt zo onwijs gaaf! Zou je mij misschien niet een lesje willen geven? O:)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 22:01

Bedankt voor de complimenten :D

@LientjeLove ik zal het eens proberen! Misschien dat het inderdaad mooier is :)
@Gydja Ik zou je best een lesje willen geven haha, alleen doe dit voor de eerste keer :+ Dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen haha

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 19:13

Naaoommii schreef:
@Gydja Ik zou je best een lesje willen geven haha, alleen doe dit voor de eerste keer :+ Dus ik zou niet weten waar ik moet beginnen haha

Als je me wilt laten zien hoe je het doet komen we al een heel eind :) Ik maak wel vaker digital arts maar mijn stijl begint me een beetje te vervelen en wil graag wat anders en een andere techniek leren :j

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 20:25

Update de manen zijn in mijn ogen als nog waardeloos, maar wel eens stuk beter dan de andere

Afbeelding

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:49

Wauw hij is echt heel mooi. De manen kunnen idd nog beter maar zijn al stukken beter als de vorige. Ga zo door!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 21:08

Erg bedankt :D

Ik denk dat ik het ook zo houd, misschien waar haar details over het vacht heen. Maar voor me zelf vind ik het behoorlijk knap dat ik het zo ver heb kunnen krijgen al zeg ik het zelf :o

Ik heb inmiddels mijn volgende schets gemaakt. Ik heb expres het hoofdstel weg gelaten, aangezien ik dat gigantisch moeilijk vind om te tekenen.
Voorbeeld foto: http://i59.tinypic.com/ok0eh.jpg
Afbeelding

Gydja heb ik een pb gestuurd zei heeft gevraagd of ik mijn techniek wilde uitleggen, ik ga het vanuit die schets proberen. Mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn hoor ik het graag :D

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:21

Zou het ook wel willen weten :D
Hoe teken jij je lines? :oo

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 21:31

Als ik de uitleg af heb zal ik je een pbtje sturen! :D

Ik werk met een tekentablet en gebruikt penseel "Hard Round Pressure Size" die is speciaal voor je tekentablet die werk op druk, dermate je harder drukt met je pen hoe dikker het lijntje word, en hoe zachter hoe dunner het lijntje word. Met de muis gaat je het helaas niet lukken

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:36

Voor een eerste DA ben je zeker op de goede weg zeg! Hier en daar oogt hij wat wazig, hier en daar wat strakke 'harde' lijnen zouden voor net wat meer detail zorgen, maar dat komt vast wel als je wat meer in het DA wereldje zit :) Prachtig kleurgebruik in ieder geval!

Ik weet niet hoe goed je engels is, maar in deze 3 tutorials worden best fijne technieken uitgelegd over hoe je manen en staarten kan tekenen :)

http://thunderbulletz.deviantart.com/ar ... 8106&qo=30

http://yaveth.deviantart.com/art/Digita ... -391160910

http://esa82.deviantart.com/art/Tutoria ... 8106&qo=90

Je nieuwe schets ziet er veelbelovend uit :j Ik ben altijd benieuwd naar de techniek van een ander, dus als je een uitlegje af hebt zou ik die wel willen zien :D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 21:54

Erg bedankt voor je tips! En zeker bedankt voor de tutorials hier heb ik zeker wat aan :D

Ik denk dat ik mijn uitleg gewoon in het topic gooi, ik sta altijd open voor het delen.
Ik zou Gydja via "join me" de uitleg geven, maar ik kan prima alles opnemen en er een klein filmpje van maken. Heb zo net geprobeerd om een tutorial te maken maar this toch erg lastig om het dan te begrijpen.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 09:51

Als je via ''join me'' doet dan kunnen er meerdere mensen live mee kijken. Als je maar een linkje in je topic plakt :)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 23:01

Na aanleiding van vele tips in het topic ben ik begonnen met Nelson. Ik moet toch zeggen... een achtergrond kleur is makkelijk :o maar daar moet ik dan wel mee beginnen, zoals mijn vorige DA was ik al bezig en dan vond ik het echt moeilijk om dan nog met een basis laag te werken.

Maak morgen een ander topic aan voor deze. Tips zijn erg welkom :D De rechter kant van de neus vind ik nog een beetje raar
Afbeelding