Anthro VS non-anthro...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-15 10:44

Op DevArt krijg ik nulkommaNIKS qua reacties maar op FA (furaffinity) smullen ze van mijn tekeningen, ingekleurd of niet... En ja, er zitten goeie tips tussen zoals de 'eens-per-maand' regel want ik post nu wel ERRÛG veel op UK, en volgens mij worden de Bokkers crazy van mij en da's zeker niet positief bedoeld.

Kan ik mij ook even concentreren op handen/voeten te tekenen want dat vliegt vaak ook aardig de mist in!

Chasey

Re: Anthro VS non-anthro...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:09

Ja handen en voeten zijn lastig, maar gewoon lekker oefen en oefenen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:21

Bokt is een paardenforum waarbij 99% van de bokkers geen kaas heeft gegeten van tekenen. Realistische paarden doen het tegenwoordig nog het beste, dan nog moet je voor echt onderbouwde kritiek niet op bokt zijn. De meeste reacties zijn "oh's en ah's", misschien ook leuk als je dat graag wilt horen, maar voor mij een reden geweest om (naast het feit dat ik nooit meer paarden teken) eigenlijk niks meer op UK te plaatsen. Voor tips kun je beter op een tekenforum zijn. Voor anthro dingen op furaffinity etc.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 14:39

Fiffill schreef:
Bokt is een paardenforum waarbij 99% van de bokkers geen kaas heeft gegeten van tekenen. Realistische paarden doen het tegenwoordig nog het beste, dan nog moet je voor echt onderbouwde kritiek niet op bokt zijn. De meeste reacties zijn "oh's en ah's", misschien ook leuk als je dat graag wilt horen, maar voor mij een reden geweest om (naast het feit dat ik nooit meer paarden teken) eigenlijk niks meer op UK te plaatsen. Voor tips kun je beter op een tekenforum zijn. Voor anthro dingen op furaffinity etc.

Eens, ik zie woorden die ik nog nooit eerder heb gehoord/gezien (anthro, furrie etc). Ik neem me wel voor om ns vaker ok uk en fk te kijken, want vind het wel kunstig. Maar vergeet dat vaak en beland in andere hoekdn van het forum. Ik zal ns kijken waarover julliebhet hebben ;)

Meloen

Re: Anthro VS non-anthro...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:01

Discussietopics horen niet thuis op UK. Daarom plaats ik hier een slotje.