[SCH][WIP] muurschildering..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 12:53

Chasey schreef:
Door dit topic heb ik ook zin gekregen om een muur schildering te maken in ons (straks) nieuwe huis.
Wie weet ga ik het ook doen!!

Doen! :D
Het is leuk! En ach dan is het maar niet perfect, tis wel van je eigen hand! ;)

Ik ga een poging doen om wat te doen aan de verhoudingen in de mate van het mogelijke morgen! :)

Amado7

Re: [SCH][WIP] muurschildering..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:59

Wat een negatieve reacties allemaal! Tenminste, niet negatief misschien maar wel dat iedereen het weer zou witten.

Ik wil juist zeggen: Doorgaan! Vergeleken met de eerste foto vind ik het er al een stuk beter uit zien! En je kan het altijd nog witten! Ben benieuwd naar de rest van de updates :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 13:02

Ik snap het ergens wel. Vergeleken met sommige kunstenaars op bokt (want dat zijn het) is dit natuurlijk kinderspel... Maar ik moet toegeven dat ik het ook wel een beetje grof vind. Maar goed, ieder zijn mening en die mag gegeven worden natuurlijk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:10

Het kan altijd mooier en beter :z .... maar hey, dit is gewoon leuk voor op de muur, jij hebt er lol en ontspanning aan. +:)+

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:29

Ik ben zeker geen kunstenaar maar ik heb wel gezegd dat ik het weer zou witten.
Er stond ook in de OP dat dat best gezegd mocht worden dus zie niet zo dat dat dan grof zou zijn.

De reden dat ik heb gezegd dat " ik " het weer zou witten is omdat de verhoudingen niet helemaal kloppen, dan is het makkelijker om te witten en opnieuw te beginnen in het stadium waar ze in zat dat te corrigeren. Daarnaast is verfkeuze nog wel een dingetje, wat ik eerder heb uitgelegd.

Ik wil overigens niet rellen, alleen even mijn uitspraak verduidelijken gezien het als grof wordt gezien terwijl dat niet de bedoeling was.

TS ik wens je nog veel plezier en zoals ik al eerder zei, ik ben benieuwd naar verdere updates als je weer verder bent gekomen.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:31

Ayasha schreef:
Doen! :D
Het is leuk! En ach dan is het maar niet perfect, tis wel van je eigen hand! ;)

Ik ga een poging doen om wat te doen aan de verhoudingen in de mate van het mogelijke morgen! :)

Zo is het! :D

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:38

Ben je al wat verder gekomen ts?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 15:51

momenteel nog niet echt verder geraakt. Ben één van de paarden aan het beleren en we zijn de laatste spullen aan het verhuizen en ik heb vorige week amper kunnen functioneren. :o Binnekort ga ik weer verder! :o

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:54

Oke! Veel succes!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:07

Hoe staat het nu met je muur Ayasha? Ben nieuwsgierig :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 14:24

Ik weet eigenlijk niet wat mijn laatste update hier was gezien die foto niet meer te zien is. Zo ver staat het momenteel, Het zal niet veel verder zijn als de laatste foto want omwille van veel redenen heb ik nog weinig geschilderd. Wel veel getekend (dat kan k zittend doen en laat mijn lijf me dus beter toe) maar aan schilderen niet meer toe gekomen.
Heb bovendien de keren dat ik geschilderd heb vooral aan de auto gewerkt. :=
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 0467_o.jpg
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8523_o.jpg
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 5626_o.jpg
De gele is af, de rest zijn nog basis lagen. :) Al staat de grootste bruinen iets verder dan de kleine en die ehm, wit groene is een foutje -verkeerde borstel genomen waar nog groen op zat-. Gelukkig moeten daar nog een hoop lagen over. _O-

In links gezien bokt mijn foto's niet accepteert.