Echt super mooi Die potloden wat je gebruikt, waar kan je die kopen. En welk soort papier gebruik je. En dan bedoel ik niet het formaat, maar de kwaliteit en dikte.
Steefz
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-15 15:16
Dank je wel allemaal! Aan motivatie heb ik zo geen gebrek dankzij jullie. Wel komt deze tekening even op een lager pitje te staan, maar over een week ga ik weer verder.
@ Chasey: Ik heb mijn potloden ooit via internet besteld. Ik geloof dat ze op heel wat sites te koop zijn, maar als je de aanbiedingen in de gaten houdt kun je ze vaak nog redelijk goedkoop aanschaffen. Bij Bol, Harolds en de Kwast zijn ze sowieso te koop. Het papier (160 grams) heb ik in een ver verleden bij de Blokker gekocht. Het is eigenlijk een merkloos schets/tekenblok, maar wel mooi dik papier. Dit blok is bijna op en hierna wil ik overgaan op Canson Mi Teintes. Ik heb daar goede verhalen over gehoord, dus ben benieuwd!
Dit was mijn allereerste kleurpotloodwerkje van ruim 5 jaar geleden. Als ik het zo terugzie kan ik me niet meer voorstellen wat ik er nou zo mooi aan vond.