[sch] vos en een hert

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quanneh

Re: [sch] vos en een hert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:48

Ontzettend mooie schilderijen! Heel gaaf gedaan :j

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 14:49

Bimmerd schreef:
Wat een ontsettend gave schilderijen zeg! heel mooi thema, prachtig kleurgebruik en je hebt echt een hele mooie techniek ^^

De vos en het hert zijn echt super mooi geworden! De moeflon is ook echt een plaatje. Prachtige schilderijen :j De wolf ziet er ook veelbelovend uit. De zwijn zit qua verhoudingen niet zo goed. Ik denk dat ik de voorbeeldfoto die je hebt gebruikt heb gevonden maar ik durf niet te zeggen of dat wel een echt echt zwijn is en geen vreemd opgezet geval. Ik weet niet in hoeverre je nog dingen kan aanpassen?

Even een fotootje erbij
[ Afbeelding ]
De ogen mogen wat verder uit elkaar en wat meer naar buiten gericht. Ook de neus zou best wat breder mogen.

even als linkje nog een plaatje waarbij je de vorm van het koppie goed kan zien (al is dit volgens mij ook een opgezet geval maar hij is wat beter gevormd hihi)

Thanks voor de feedback! Ik kan hem gelukkig nog flink aanpassen :j ik heb wat minder plezier in het schilderen van een zwijn wat uiteindelijk ook niet het resultaat bevorderd haha. Ik laat hem van de week even staan en dan kijk ik er eind van de week weer even naar :)

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 17:48

De wolf is ook af *\o/* morgen ga ik ze wegbrengen

Afbeelding

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 07:06

Een das is misschien ook nog wel een leuk idee of een rode eekhoorn die op een beukennootje knabbelt

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 09:53

Eekhoorn is inderdaad ook nog een leuk idee! :j

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:53

Wat een ontzettend gave stijl is dit! Mag ik trouwens vragen waar jij je voorbeeld foto's vandaan haalt? Vind het namelijk altijd zo lastig om goede foto's te vinden, door copyright enzo.