Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bimmerd schreef:Wat een ontsettend gave schilderijen zeg! heel mooi thema, prachtig kleurgebruik en je hebt echt een hele mooie techniek ^^
De vos en het hert zijn echt super mooi geworden! De moeflon is ook echt een plaatje. Prachtige schilderijenDe wolf ziet er ook veelbelovend uit. De zwijn zit qua verhoudingen niet zo goed. Ik denk dat ik de voorbeeldfoto die je hebt gebruikt heb gevonden maar ik durf niet te zeggen of dat wel een echt echt zwijn is en geen vreemd opgezet geval. Ik weet niet in hoeverre je nog dingen kan aanpassen?
Even een fotootje erbij
[ Afbeelding ]
De ogen mogen wat verder uit elkaar en wat meer naar buiten gericht. Ook de neus zou best wat breder mogen.
even als linkje nog een plaatje waarbij je de vorm van het koppie goed kan zien (al is dit volgens mij ook een opgezet geval maar hij is wat beter gevormd hihi)
ik heb wat minder plezier in het schilderen van een zwijn wat uiteindelijk ook niet het resultaat bevorderd haha. Ik laat hem van de week even staan en dan kijk ik er eind van de week weer even naar