Leukleuk! Ziet er al goed uit! Krijgt hij nog vleugeltjes? Tip: maak ze er nu al aan vast (stevig!) want uit ervaring weet ik dat het moeilijk is ze er later nog op te zetten, dan is de balans helemaal ver te zoeken.. (en dan werk ik nog met heel licht materiaal: wol..) Bamboestokken lijkt me wel een goede tip!
L0veMyHorse
Geplaatst: 19-06-15 23:46
Wat ziet dit er ontzettend gaaf uit! Ik heb het werkelijk nog nooit eerder gezien dus ben super benieuwd naar het proces en eindresultaat
Dank jullie wel allemaal! Momenteel helaas erg druk op het werk en thuis, waardoor deze er wat bij in schiet... Hopelijk deze week weer verder. Dank voor het volgen!
Fnanne
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 16:59
Even een @work foto; zal vanavond een betere foto plaatsen
Heb de benen allemaal verstevigd, evenals de boeg. Hij staat nu stevig. Vanavond de laatste plekjes bijwerken met gipsverband en dan bedenken hoe verder...
Fnanne
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-15 10:22
Sfeerplaatje Hij mag nu drogen, de komende weken ben ik op vakantie. Daarna weer verder.
Ondanks dat ik hem al heel mooi vind worden hoor! vind ik hem wel in een hele ongemakkelijke pose staan, het lijkt net of hij aan het schreeuwen is van de pijn vind ik. Is dit bewust, of zie ik dit gewoon verkeerd haha.
Hahahaha zou een actie van mij kunnen zijn ja Kan je niet nu achteraan beginnen en ergens in het midden iets fixen?
Fnanne
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-16 19:23
Helaas bleek tijdens de verhuizing van mijn atelier (En een inschattingsfout van mijn kant) het beeld niet te kunnen vliegen Ik zal deze dus ook niet meer updaten... Het beeld heeft wel een broertje inmiddels: [UK] [ART] Pegasus veulen.