Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steefz schreef:Uitgelicht!!
Cioccolato schreef:Ik dacht eerst: mwah.. maar hoe verder je komt hoe meer hij voor mij gaat spreken. Je laatste spreekt mij vooral aan door de witte neus eigenlijk. Dat springt er voor mij uit. Ik zou dus ook proberen het paard er meer uit te laten springen!
Donkere achtergrond met iets lichtere maan en lichter paard?

mala26 schreef:Ik vind het echt heel gaaf ( en heel knap) De maan zou idd nog iets anders mogen. Maar ik vind dit donkere achtergrond donker paard ook erg mooi.
Paarddopette schreef:Wauw gaaf zeg!
Ben benieuwd naar het eindresultaat
xLeonietje schreef:Ik zou hem ook maar in kleur doen wand ik vind dat hij een beetje wegvalt in de achtergrond.
Verder vind ik hem al heel gaaf worden!
AnimalFriend schreef:wauw ik vind hem super mooi!
ben benieuwd naar het eindresultaat
Drogon schreef:Ik zou hem zwart wit houden en als je er echt wat kleur in wilt misschien wat blauw tinten? Ik vind het paard eigenlijk helemaal niet zo wegvallen. Hij is in ieder geval erg mooi en sprekend!
Marrie_L schreef:Nu de achtergrond wat donkerder is, zou ik hem zwart-wit laten, want nu valt het paard niet meer weg en hij is zo al ontzettend gaaf!
haha! Vind dat grijs op grijs heel gaaf. Witte neusje vind ik ook leuk. darkadia schreef:Zou hem ook zwart-wit houden, denk als je t paard kleur doet dat de maan juist weer erg in het niet zal vallen. Dat de maan niet rond is stoort mij op zich niet, maar wel het 'sterretje' wat vanuit de stip half aan de onderkant van de maan zit... Daardoor lijkt het op een of andere manier niet echt op de maan ofzo. Het stukje rechtsboven vind ik namelijk wel gaaf. (maar ik doe t je neit na hoor haha)