Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Ik heb ooit bij een tuincentrum zo'n net gekocht dat je over je aardbeienplanten kunt gooien. Daar heb ik een stuk van af geknipt, ongeveer in het formaat van een hooinet. Je zou ook een hooinet kunnen gebruiken, maar zo'n plantennet heeft fijnere mazen. Bij mij hangt-ie aan een boekenkast en dat ziet er van dichtbij <zo> uit (rechts boven zit recht boven, foto iets draaien dus - hier hing het nog tegen een muur). Als je 'm goed vol stopt, dan zie je helemaal niets van dat net.

MelanieB schreef:Zo'n krans is wel onwijs gaaf. Denk dat ik eens ga kijken om zoiets te maken. Alleen hoe kom ik nu nog aan een 'kerstkrans'
Loraine1985 schreef:aaaah, moet ik DAAROM op wedstrijd!
Wat een leuke ideeen komen voorbij... Ik ga trainen voor mn allereerste lintje... hahahah, en over een paar jaar kom ik met mijn crea ideeen. hebben jullie nog even geduld?
lideli schreef:Ik heb laatst iemand gezien die ze allemaal op het dashboard van de auto voor het raam had liggen, zag er ook wel tof uit.
Hannah schreef:Laatst op wedstrijd iemand gezien die (aan de binnenkant ) de voorste wand van de vrachtwagen had bekleed met lintjes . Was ook wel gaaf. Verder zou ik het zo niet weten voor nu even een stipje .
Maar dat vind ik dan wel weer leuk. 
MelanieB schreef:In Engeland voornamelijk krijg je van die mooie aparte linten![]()
Dus denk dat dat al standaard linten zijn.
Die kussens zijn gaaf maar met die korte lintjes word dat lastiger...