Wow ik weet ook wel iemand die ze zou willen inkleuren Onze dochter kleurt graag in kleurboeken voor volwassenen, maar meestal spreken de tekeningen haar niet aan. Deze zou ze fantastisch vinden !
Hier zou je ook een mooie tattoo van kunnen maken! Gaaf
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-15 17:34
Dank jullie wel
Jolene85: met een zwarte fineliner
BeSen: een kat staat ook nog op het lijstje. Ik ben nu begonnen aan dolfijnen.
Ewona: ik zal de linkjes met originele grootte morgen hier ook wel plaatsen. Kun je ze voor haar uitprinten
Tattoos heb ik niet eens over nagedacht, maar als de stijl je ligt zou dat inderdaad prima kunnen
Op aandringen van diverse kanten heb ik een Facebookpagina gemaakt. Voor de mensen die het leuk vinden https://www.facebook.com/JustTangled Nog wel in opbouw, maar dat komt de komende tijd
Esaqar
Geplaatst: 17-05-15 17:37
Ah supertof! Dat doe ik ook wel eens! Echt zo'n leuke bezigheid, haha!
JoycexEnya
Geplaatst: 17-05-15 17:53
Heel mooi
Ik ga de onderste inkleuren, dat is mijn paardje hihi. Ik vind hem super leuk
Arianne: wat had je willen hebben? Ik doe (nog) niets op aanvraag. Wil eerst zelf een portfolio opbouwen. Maar ik sta overal voor open, mits de foto's ook gebruikt mogen worden.
Hier nog de scans en in link de grote versies, voor de mensen die willen kleuren. Fjord: http://afbeelding.im/GxtDSu1a
Gaaf die dolfijnen Ik ga het onderste paard uit je laatste post uitprinten
Ariannee
Geplaatst: 18-05-15 13:41
deze heb ik al heel vaak voorbij zien komen, vind hem echt heel erg gaaf maar de Rechterkant vind ik mi maar de linkerkant niet die wil ik zoiets als de rechterkant. Zou jij dat misschien kunnen doen?
Misschien toch maar eens denken aan een soort van kleurboek te ontwerpen, ik ben alvast fan ! Onze dochter zit nu al te kleuren, ze is helemaal gek van je ontwerpen.