Hier komen al erg leuke granny's voorbij. Ik volg ook even. Moest ik nog even tijd vinden of iemand warm kunnen maken om mee te doen, dan weet ik het topic nog te vinden
Zelf doen we ook mee aan creatieve dingen maken voor het goede doel. Zo verzamel ik : - sjaals - mutsen - beenwarmers - handschoenen en wanten Alles mag voor volwassenen maar ook voor kinderen of baby's zijn. Mogen zelf gemaakt zijn, maar ook afgedankte die naar de kringloop of zo mogen. Ze worden verzameld, uitgewassen, in zakjes gedaan met maat erop en uitgedeeld aan daklozen. Moest iemand meer info willen, dan open ik wel een apart topic.
Ehm, daar heb ik wel aan zitten denken, maar als er weinig animo is bestaat de kans dat er te weinig granny square's zijn... Ik weet niet of dat handig is. Wat denk jij?
Leuk Bonjoy! Ik heb eventueel nog een ander patroon wat ook zeker niet moeilijk is.
Ik heb er inmiddels nog 3 gemaakt. Gaat heerlijk snel even tussendoor
Moonfight
Geplaatst: 03-06-15 15:07
Wat is het hier stil gevallen Ik heb hem garen nog niet kunnen uitgraven uit de stapel verhuisdozen maar popel nog steeds om straks granny's te haken met mijn restjes
Ik ben momenteel druk met afstuderen, en tussendoor een heleboel vierkantjes haken voor de deken van mijn moeder, daar komt al bijna niets van terecht. Erg druk dus momenteel
Veel tijd heb ik ook nog niet gehad om te haken. Komen pas uit de verbouwingen van de bovenverdieping en ik heb nog veel werk met opruimen en kuisen. Maar toch al 3 stuks klaar, gemaakt uit het filmpje in de openingspost. Ik heb het garen van bij de Wibra gehaald om eens te testen en valt wel mee. Zal eens kijken om ze hier te plaatsen met foto, vind ze wel leuk geworden. Waarschijnlijk ga ik nog wat kleurtjes bijhalen van hetzelfde garen, het is wel leuk om tussendoor eens te doen als de anderen tv kijken.