Ik heb een heel mooi boek gekregen en een super mooie set stiften en kleurpotloden. Maar heb tijdsgebrek! Ga wel mee lezen. En tijdmaken.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb een heel mooi boek gekregen en een super mooie set stiften en kleurpotloden. Maar heb tijdsgebrek! Ga wel mee lezen. En tijdmaken.je bent altijd welkom in het centrale topic om lekker mee te lezen en te kletsen, zonder tijdsdruk
Ik heb hem op de achterkant van fotopapier gedrukt.Kijken of dat fijn kleurt,gewoon papier is zo dun.
Printen jullie op gewoon papier? Ben namelijk bang dat ik er met stiften doorheen ga. In welk boek staat deze is dat hetzelfde boek als die kattenkop
ik print idd op gewoon papier.ga niet door het papier heen net zelfs al met twee kleuren over elkaar gekleurd (foutje gemaakt ) en zelfs dat ging goed! welk boek dit is weet ik niet..
Oh I'm in! Morgen even kijken of de printer mijn dikke papier kan hebben, zou het kleuren wel makkelijker maken ^^.Hoop dat het lukt hem voor het weekend af te hebben, veel schoolwerk ondanks de vakantie, maar vind het een ontzettend leuk idee
Ik ben niet actief in het andere topic maar dit lijkt me erg leuk! Word het een optie om alle kleurplaten te printen? Ik heb zelf namelijk geen kleur boek