Zou sowieso de hals bewerken, hij komt nu achter de teugel. Dus hoofd op de loodlijn, en de hals meer opgericht. Dan kun je de achterkant nog iets lager maken en het beenwerk iets expressiever, denk ik. Vind het enorm knap dat je dit al kan, dus daarop zal ik geen commentaar leveren, haha
Ik vind hem heel mooi maar de borst lijkt niet te kloppen, de borst wordt onderbroken door het been en dan bij de buik gaat het op een ander punt verder dan zou moeten. Verder
Calanthe
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-15 21:17
Whoops, Tja daarom teken ik alleen hoofden en geen gehele paarden, hoofden kloppen nog wel maar bij het geheel klopt dat of dat niet Verder bedankt
CastaMickey
Geplaatst: 27-04-15 22:08
Haha oefening baart kunst en verder zie ik niks storends hoor!! Het is ook niet dat ik het beter kan ofzo
Grappig! Ben op dit moment ook bezig met een paard tekenen, en vind het echt heel interessant te zien dat iedereen dat echt totaal anders aanpakt! Gaaf!
Calanthe
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 19:46
Vind het zelf heel interessant om andere werken te bekijken, leer je best veel van hoe je dit of dit anders kan aanpakken/verbeteren.
Hmm ik ga misschien zo nog verder, heb niet echt zin in echt om iets te doen nu