heb het ook bij elke soort potlood bij Mij heb stabilo en bruynzeel maar bij allebei. Het Is trouwens niet de kleur maar de tekening zelf dus de inkt van het boek zelf.
xxemmely
Geplaatst: 07-03-15 02:56
Mag ik me hier ook maar melden? Eerst een keer een tekening bij moeders in dr boek gekleurd, en sinds vandaag een eigen boek dus ook maar gelijk mee aan de slag gegaan. Ingekleurd met potloden en fineliners
zit er ook steeds aan te denken om hiermee te beginnen , al ben ik niet zo van het creatieve.
mijn vraag is ..doen jullie het voor de lol of word je er rustig van .. mss rare vraag ..maar hoor van diverse kanten dat t goed is voor rust in je leven enz...
Ik heb van t weekend ook mijn eerste boeken gekocht namelijk Kleur jezelf kalm Dierenrijk Kleurboek en Mijn geheime tuin (ansichtkaarten om te kleuren) en een kleurplaat voor volwassenen meegekregen in de boekwinkel op het dorp om mee te doen met de kleurwedstrijd, erg leuk En een doos stabilo aquacolor potloden. Nu lekker kleuren en experimenteren.
Ik volg!! ben vaak inspiratie loos, welke kleuren waar te gebruiken! heb de boeken, potloden en stiften van de action
xxemmely
Geplaatst: 18-03-15 19:48
0316Meisjj schreef:
Ik volg!! ben vaak inspiratie loos, welke kleuren waar te gebruiken! heb de boeken, potloden en stiften van de action
Ik begin vaak gewoon ergens met een kleur en dan komt de inspiratie vanzelf. Wanneer ik verder in de tekening echt inspiratieloos word, begin ik aan een andere tekening en zo wissel ik ze af.
Fee_
Geplaatst: 19-03-15 17:57
Heel gaaf al met die neon kleuren zo, Emmely!
Ik ben ook weer begonnen vanmiddag. Zal een betere foto maken als 'ie af is... Maar zal nog wel even duren. Al die kleine stukkies, haha.
Fee_
Geplaatst: 21-03-15 00:45
Ik denk dat 'ie af is... misschien dat ik de witte stukjes nog inkleurm maar dat moet ik morgen maar even bekijken met een frisse blik.
Ik haal even dit topic op ipv een nieuwe te openen wie kleurt er nog? Wegens rust houden met mijn voeten ga ik ook beginnen, ik zal een foto uploaden als ik klaar ben
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt
7ofhearts
Geplaatst: 14-04-15 08:58
Heb die boeken al zó vaak in mijn handen gehad, maar steeds terug gelegd, omdat ik nooit alle afbeeldingen de moeite waard vind.
Maar sommige van jullie zijn er écht heel bedreven in en dan begint het toch te kriebelen. Ik ga dit topic eens volgen......misschien ga ik wel overslag!!