LadyKantje schreef:Hoho, we benne d'r nog niet, tijd om de puntjes op de I te zetten! En het wordt een GROTE I!Echt super leuk geworden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:Je kan echt goed tekenen maar heel eerlijk, ik vind het linker paard op de onderste foto niet mooi.
Oren zin te lang, het voorhoofd te breed en a-symmetrisch en de ogen staan scheef.
Ik vind het niet leuk om te zeggen en wil je ook zeker niet afkraken maar ben wel eerlijk
Gillbo schreef:Je kan echt goed tekenen maar heel eerlijk, ik vind het linker paard op de onderste foto niet mooi.
Oren zin te lang, het voorhoofd te breed en a-symmetrisch en de ogen staan scheef.
Ik vind het niet leuk om te zeggen en wil je ook zeker niet afkraken maar ben wel eerlijk

Ik heb zo het idee dat als je zo doorgaat, je over een jaartje een heel eind bent!
Ga zeker zo door.
Anneert schreef:Super leuk HD, dat is nog eens een compliment!!!
Ik heb misschien een brutale ongepaste vraag, maar: is er waar je woont (of vanuit de stichting/organisatie waar je woont) ook een winkeltje of zo bij een dagbesteding, waar je ander werk ook aan 'vreemden' zou kunnen verkopen?
Wij hebben hier thuis iets hangen en qua achtergrond werk, lijkt het veel op het jouwe, dussss ik denk dat er wel meer interesse kan zijn