Leuke dingen trouwens
gaaf gemaakt ook! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoop dat t mij ook netjes lukt haha! Heb samen met m'n vader een bordje gemaakt alleen de binnenkant van de letters was niet zo egaal als hier
Bij mij heeft de binnenkant van de letters ook ietwat reliëf hoor!, kun je als je goed kijkt ook wel zien op de foto's. Het is een beetje proberen om overal de brander even lang op te laten; als je hem te lang op 1 punt houdt krijg je zo'n dieper kuiltje. Oefening baart kunst 
Houd daar alsjeblieft rekening mee.Muurp schreef:Het is niet de bedoeling om nieuwe werkjes in hetzelfde topic te plaatsen. Je mag één keer in de week een nieuw topic openen met nieuwe werkjes.Houd daar alsjeblieft rekening mee.

Tis jammer dat ik hem niet mag plaatsen maar het in een nieuw topic moet, maar Bonjoy @ bokt wilde graag 2 houtjes en 1 leertje, dus zonder veer. En dan beide zijdes van de label tekst, net als de houtjes.
Shanna_ schreef:Nieuwe variant!![]()
[ [url=m/KLcdsh.png]Afbeelding[/url] ]
Geschikt voor het branden van logo's en inspirerende teksten bijv.
Moet er wel bij zeggen dat dit een 'limited edition' is want ik heb nog maar 3 van deze houten harten op voorraad en kan deze niet meer krijgen.
Dus op = op