[DIGI][TEK] 2014 - M'n rustige tekenjaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:58

prachtig heel bijzonder!

Mariett
Blogger

Re: [DIGI][TEK] 2014 - M'n rustige tekenjaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:17

Ha Em! Ik herkende je DA meteen op de voorpagina, haha. Ik dacht: Die móét van Emma zijn!

Heb je ook veel geoefend met appeltjes? Ik zie overal appeltjes, haha.
Ik vind de staart van het derde paardje echt prachtig geworden, zit veel vorm en schaduw in. Niet allemaal haartjes in dezelfde kleur, maar echt beweging en vorm. Heel mooi!
Bij het vierde paard zie ik nog een paar 'harde' puntjes van de manen, maar dat kan ook komen omdat je hem wat afgeraffeld hebt, naar je eigen zeggen.
Van de één-na-laatste tekening vind ik de achtergrond héél mooi, die bergen met de blauw-achtige schaduw!
De bananen hadden iets 'zachter' gekund, om het gladde schilletje van de banaan te laten zien. Maar gladde schilletjes zijn moeilijk, en helemaal traditioneel. Ik weet er alles van :P

Mooi overzicht Em!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 19:30

Waauw wat mooi, ik doe het je niet na. Respect!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 19:32

Mariett schreef:
Ha Em! Ik herkende je DA meteen op de voorpagina, haha. Ik dacht: Die móét van Emma zijn!

Heb je ook veel geoefend met appeltjes? Ik zie overal appeltjes, haha.
Ik vind de staart van het derde paardje echt prachtig geworden, zit veel vorm en schaduw in. Niet allemaal haartjes in dezelfde kleur, maar echt beweging en vorm. Heel mooi!
Bij het vierde paard zie ik nog een paar 'harde' puntjes van de manen, maar dat kan ook komen omdat je hem wat afgeraffeld hebt, naar je eigen zeggen.
Van de één-na-laatste tekening vind ik de achtergrond héél mooi, die bergen met de blauw-achtige schaduw!
De bananen hadden iets 'zachter' gekund, om het gladde schilletje van de banaan te laten zien. Maar gladde schilletjes zijn moeilijk, en helemaal traditioneel. Ik weet er alles van :P

Mooi overzicht Em!

Die bananen kon ik eigenlijk geen goede foto van krijgen, hij lijkt nu veel streperiger terwijl dat in real eigenlijk helemaal niet zo is. (misschien dat ik daardoor liever digitaal teken, geen gezeik met foto's maken :'))
En die manen puntjes bij de 4e klopt idd, door het afraffelen :)

De vele appeltjes komt gewoon omdat ik van appeltjes hou :D

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:27

Wow,prachtig, echt heel mooi :j

leintjeO

Re: [DIGI][TEK] 2014 - M'n rustige tekenjaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:13

Wauw je werk is echt prachtig! Je bent heel erg vooruit gegaan en ik zou heel graag nog meer van jouw werk in 2015 willen zien! Ik vindt de bananen trouwens ook heel erg goed hoor; probeer eens appelen of kiwi's met van die kleine haartjes! :D