Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zit dan echt van.. oké.. zo mijn bed in, zometeen.. oké. nog even
gelukkig komt het zo erg heel zelden voor. Ik veroorzaak dat alleen op mijn vrije zaterdag avond.
Zoek wel heel veel inspiratie en vanuit daar kweek ik een idee... Deze tekening was ooit eens als 'grap' voor mijn oom. Die hier was vanwege privé omstandigheden en moest op de familie passen... Hij is dol op fantasie en ik schetsen een draak uit, omdat hij dat Photoshoppen en tekentablet niet snapte.
Ik schets overal. heb een schetsprogramma op mijn ipad, heb altijd een pen en papier bij me.... ik ben er dagelijks mee bezig. Brengt veel rust voor mij. Ik ben er dagelijks mee bezig in mijn gedachte

Nalonyda schreef:Thasja, die teken struggles zitten mij zo vaak achterna... hahahaIk zit dan echt van.. oké.. zo mijn bed in, zometeen.. oké. nog even
![]()
En dan al snel kan het 5 uur 's nachts zijn terwijl je gewoon om 6 uur eruit moetgelukkig komt het zo erg heel zelden voor. Ik veroorzaak dat alleen op mijn vrije zaterdag avond.
Lichtinval maakt heel veel verschil... vind het vreemd terug te krijgen!
Hahaha, tekentalent kan je nooit zomaar lenen. Maar als je hulp nodig hebt kan je altjid PB'en of iets. Wie weet kan een frisse blik even helpen. wil niet zeggen dat ik zo goed ben daarin... vind het soms best lastig om uit te leggen, maar je weet maar nooit!
Of het voor jezelf en je hoeveelheid slaap/gezondheid goed is is wat anders 
Die PB ga ik wel onthouden, kan waarschijnlijk best nog wel wat hulp en tips gebruiken voor een paar van mijn projecten voor school 
Me Likey

Je ziet in dit work in progress hierboven een b eetje hoe de achtergronden in elkaar zitten
Het is echt kleuren naast elkar zetten en samen zetten!

Jij zet gewoon wat kleuren naast elkaar en dan komt er dat uit? Whut?
Echt super tof dat je dat kan!

dit noem ik pas kunst niet dat gekke abstracte waarbij ze een godsvermogen vragen voor wat strepen zoals dit klik 
! Ben benieuwd naar alle eindresultaten maar dat zal nog wel even duren denk ik

en heb van Adobe ongeveer 4/5 pakketten minimaal nodig... dat kan ik niet betalen als werkende student. Noch mijn ouders. Ik betaal mijn hele opleiding zelf 

, is inderdaad veel geld!