top platen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
top platen!
Collie2008 schreef:Je hebt inderdaad een heel unieke en herkenbare stijl. Als ik ooit ga trouwen dan zou ik jou zeker overwegen. de warmte, sfeer, romantiek spat van jouw foto's af. Ik word er altijd erg blij van als ik ernaar kijk. Jij weet licht zo goed te gebruiken! Super mooi!
Dus wie weet tot ooit

HeavensLove schreef:Jij hebt ook een fantastisch jaartje gehad hé! Je stijl is enorm herkenbaar, 1 van de meest unieke stijlen die ik ken! Jij kan zooooo een mooie fashion foto's maken, dat ligt je echt goed!
Fashion vind ik ook echt steeds leuker worden!hannah41 schreef:Je bent naar mijn mening een van de beste fotografen van bokt.![]()
Heel veel sfeer, maar toch scherp en realistisch. Prachtig!
Alleen jammer van de open gulp op foto 12.

_Lisaa_ schreef:Wauw, jou foto's zijn echt prachtig!! Belachelijk wat een platen jij weet vast te leggen echt wauw gewoon!
heb ontzettend genoten van je foto's van de kinderen van pas geleden echt heerlijke foto's en een prachtige sfeer.
Maar stuk voor stuk zijn al je foto's perfect, daar kan ik nog een hoop van leren haha!
Jij mag met recht ontzettend trots zijn op jezelf!!
Ik vond echt dat je meteen verschil zag!M_ariskaa schreef:Wauw Marit, echt gewoon wauw.. vind jouw foto's zo'n unieke stijl hebben! En wat ben je gegroeid de afgelopen tijd. Weet nog wel een paar jaar terug de fotoshoot met mijn bijrijdpaard, nooit verwacht dat je zó snel zou groeien!
Ga zo door, maar daar heb ik volledig vertrouwen in
Marit schreef:Danique schreef:Mooi! Ik zou wel op sommige foto's wat meer ruimte willen zien (zoals bij het neusje van de miniature horse) maar aan de andere kant; dit is wel jouw stijl natuurlijk.
Dat klopt wel hoor, volgens wat ik mensen altijd zelf zeg is hij inderdaad te krap ingekaderdMaar ik heb er stiekem al een stukje bij gephotoshopt omdat hij nog krapper was
Ik had hem veel te krap genomen maar ik vond het zo'n gaaf beeld dat ik er iets bij had geshopt links om hem toch te kunnen gebruiken destijds
Dus ja, foutje

!