Het is in een bosmeertje geschoten, er zijn geen afzettingen gebruikt en zoals gezegd ging het paard gewoon zonder dwang het water in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sandraa schreef:Kan me de shoot met het donkere paard nog herinneren en die vond ik echt prachtig, ook deze is het helaas voor mij net niet. Ik heb eens zitten denken hoe het komt voor mij, en ik vind het paard helaas niet zo een goed model. Hij is er 'bloot' , terwijl het verder een mooi paard is. Helaas te hoekig en te weinig gespierd bovenop om het echt tot een plaatje te maken.

EdkingEnzo schreef:Sandraa schreef:Kan me de shoot met het donkere paard nog herinneren en die vond ik echt prachtig, ook deze is het helaas voor mij net niet. Ik heb eens zitten denken hoe het komt voor mij, en ik vind het paard helaas niet zo een goed model. Hij is er 'bloot' , terwijl het verder een mooi paard is. Helaas te hoekig en te weinig gespierd bovenop om het echt tot een plaatje te maken.
Bedoel je mijn paard? Dat was alleen onder het zadel, of bedoel je een andere?
Anders bedankt
Miss_Petit schreef:Wat een ontzettend gave eigen stijl heb je!
Misschien van het voorjaar maar eens boeken om man & chopper op de foto te zetten